Terenowe auto do dłubania i przeróbki za małe pieniądze.

22 Lut 2015, 11:45

Witam Szanownych forumowiczów
To mój pierwszy post na forum. Pojawił się w mojej głowie pomysł na auto-zabawke. Tzn. Auto do dłubania ale nie mówię tu o poważnych usterkach układu napędowego. Nie mam wielkiego doświadczenia jako mechanik ale dłubanie, lakierowanie i mniejsze problemy raczej nie są mi obce.
Przejdźmy jednak do meritum. Piszę z pytaniem jakie auto docelowo w teren ( błoto, podjazdy, lasy, nie rajd dakar czy wymagające tory offroadowe ), które po naprawach nie będzie bardzo awaryjne kupie za małe pieniążki. Auto ma być do zabawy i dłubania, nie będzie nastawione na przejeżdżanie ogromnych dystansów, raczej tyle by dojechać do odpowiedniego lasu, tam się pobawić i wrócić. Głównym kryterium jest cena, auto musi mieć sztywny dach ( nie plastikowe zamienniki ) i nie może być krótkie, musi być pakowne.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź
hakorgon
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: Land Rover freelander
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Lut 2015, 12:31

Bardzo dobrym pomysłem w takim przypadku będzie Suzuki Gitara lub jeszcze lepiej Samuraj :wink: ich konstrukcja jest bardzo prosta, ale przede wszystkim są bez awaryjne :yes:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14080
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Lut 2015, 12:37

to suzuki odpada :mrgreen: bo i krótkie i z plasticzanym dachem i niepakowne ;)
co to są małe pieniądze?
frontera
monterey
starsze pajero

to powiedzmy będą mniejsze pieniądze, ale za małą kasą niestety idzie też nienajlepszy stan techniczny

BTW po lesie nie wolno jeździć
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Lut 2015, 12:50