REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
mike1735 napisał(a):Generalnie TDI CR to mniejsze zło niż TSI, ale nadal wybierasz między dżumą a cholerą. Diesel w mieście max rok bez wkładu, no chyba że klęknie DPF, to wtedy kilka koła po jakiś kilku miesiącach jeśli nie szybciej do tego skomplikowane turbo, drogie wtryski.
Podobno polscy mechanicy wynaleźli cudowny sposób naprawy tsi, którego koszt to jakaś 1/3 ceny naprawy w ASO, ale problem rzekomo powraca. No i jeszcze czyszczenie głowiczki z nagaru...
Ossy napisał(a):Koncern VAG nie jest obecnie godny zaufania:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,188 ... Czolka3Img
Teoretycznie TSI od 2011 są poprawione (odsyłam do artykułu w poprzednim numerze Motoru), ale ciężko zaufać marce, która robiła takie wałki.
mike1735 napisał(a):E60 spoko, tylko do byle wymiany eksploatacyjnej typu klocki musisz gonić do ASO na kompa
kalik napisał(a):Spokojnie mozesz A4 2.0TDI brac. To nie sa te wadliwe silniki, ktore wystepowaly do polowy 2008 roku. Zakladajac 15tys bedziesz robil pewnie ok 20.
Kazdy liczy pod ekonomie, a zycie co innego.
łysy30 napisał(a):Kalik, litości - 15 tys. rocznie, głównie w mieście, a Ty piszesz koledze, że spokojnie może brać diesla? Kolega już w poprzednich tematach pokazał, że chce kupić przede wszystkim znaczek na masce, rocznik i niski przebieg, a nie porządny samochód, który sprawdzi się przy jego użytkowaniu i przyszedł na forum po potwierdzenie, że dobrze robi - co zresztą pokazuje jego ostatni post.