REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
mi się gazetka bardzo podoba, a o Bublewiczu powiem tylko tyle że był naprawdę niezły, szkoda tylko że nie przeżył spotkania z drzewem...bobe napisał(a):Hehe, no to zrobiłoby furorę, ale woźnica "mistrz kierownicy ucieka". Apropos driftu, to jest wzmianka o Mistrzu Bublewiczu, który też dobrze ten temat ogarniał, widzieliście już 1 numer?
Frankowski pisze naprawdę nieźle, tak jak kiedyś w MotoMagazynie zreszta z tego co czytałem to pisał przez wiele lat do kilku angielskich gazet więc nie tylko u nas ma uznaną markęBryann napisał(a):Nie wiem czy czytaliście ale Naczelny chwalił się znajomością z prowadzącymi TG jak chodzi o mnie fajnie są napisane artykuły. Ciekawie, chce się czytać dalej. To tego jest ten taki specyficzny "humor" znany z TG
w sumie tu masz racje. mało kiedy dają polskim redaktorom takie auta do testów...bobe napisał(a):Nie oszukujmy się, gdyby nie był lubiany i szanowany w świecie motoryzacyjnym to nie dostałby możliwości testowania takich aut jak slr czy maybach i to w tak ekstemalnych warunkach:)
do testów zawieszenia może i się nadają nasze drogi ale do innych chyba nie. bo jak sprawdzić trzymanie na zakrętach jak na tym zakręcie same dziuryBryann napisał(a):Producenci nie dają poprostu ze strachu. Jeżdząc po naszych drogach auto jest tak testowane, jak nigdzie w świecie. Testy wszystkich samochodów powinny się u nas odbywać. Wtedy można byłoby wybrać samochód, który ma naprawdę np: miękkie zawieszenie i nie czuć wyboi
heheh sugerujesz test długodystansowy po polskich drogach? Już widzę ten tytuł "Które auto wytrzyma polskie bezdroża? "bobe napisał(a):No i tutaj TG ma pole do popisu, mogliby spróbować robić materiały na polskich drogach, to lepsze niż wyścig Porsche z helikopterem, na torze w Reichu;p