Top Gear - o programie.

14 Lut 2008, 22:59

Hehe, no to zrobiłoby furorę, ale woźnica "mistrz kierownicy ucieka". Apropos driftu, to jest wzmianka o Mistrzu Bublewiczu, który też dobrze ten temat ogarniał, widzieliście już 1 numer?
bobe
Początkujący
 
Posty: 230

15 Lut 2008, 00:22

Jaaaaa :D padaka hehe
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1894
Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

15 Lut 2008, 15:50

bobe napisał(a):Hehe, no to zrobiłoby furorę, ale woźnica "mistrz kierownicy ucieka". Apropos driftu, to jest wzmianka o Mistrzu Bublewiczu, który też dobrze ten temat ogarniał, widzieliście już 1 numer?
mi się gazetka bardzo podoba, a o Bublewiczu powiem tylko tyle że był naprawdę niezły, szkoda tylko że nie przeżył spotkania z drzewem...
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 317
Miejscowość: Siedlce

15 Lut 2008, 23:03

No takie spotkania raczej nie należą do wielu, raz i ...
gazeta prezentuje się naprawdę bogato i o dziwo zaczynam czytać pokolei nie tak jak w innych przypadkach, że szukałem tylko wybranych artykułów.
bobe
Początkujący
 
Posty: 230

16 Lut 2008, 02:09

Zgadzam się
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz
 
Posty: 2942
Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

17 Lut 2008, 22:03

Lubię jak ktoś się ze mną zgadza:) większości pewnie przypadły do gustu artykuły pisane przez trójkę z TG z wysp, ale powiedzcie, jak na tym tle wypada Waszym zdaniem nasz Naczelny?
bobe
Początkujący
 
Posty: 230
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Obłożona szlachetnym drewnem kierownica
    Drewniane kierownice są elementem często spotykanym w najdroższych autach klasy premium. Wykonuje się je zwykle metodą podobną do stosowanej przy produkcji uchwytów parasoli – przez gięcie podłużnych kawałków drewna w odpowiednio ...

18 Lut 2008, 02:17

Nie wiem czy czytaliście ale Naczelny chwalił się znajomością z prowadzącymi TG :) jak chodzi o mnie fajnie są napisane artykuły. Ciekawie, chce się czytać dalej. To tego jest ten taki specyficzny "humor" :) znany z TG
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1894
Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

19 Lut 2008, 15:42

Bryann napisał(a):Nie wiem czy czytaliście ale Naczelny chwalił się znajomością z prowadzącymi TG :) jak chodzi o mnie fajnie są napisane artykuły. Ciekawie, chce się czytać dalej. To tego jest ten taki specyficzny "humor" :) znany z TG
Frankowski pisze naprawdę nieźle, tak jak kiedyś w MotoMagazynie ;) zreszta z tego co czytałem to pisał przez wiele lat do kilku angielskich gazet więc nie tylko u nas ma uznaną markę
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 317
Miejscowość: Siedlce

19 Lut 2008, 21:30

Nie oszukujmy się, gdyby nie był lubiany i szanowany w świecie motoryzacyjnym to nie dostałby możliwości testowania takich aut jak slr czy maybach i to w tak ekstemalnych warunkach:)
bobe
Początkujący
 
Posty: 230

20 Lut 2008, 17:09

bobe napisał(a):Nie oszukujmy się, gdyby nie był lubiany i szanowany w świecie motoryzacyjnym to nie dostałby możliwości testowania takich aut jak slr czy maybach i to w tak ekstemalnych warunkach:)
w sumie tu masz racje. mało kiedy dają polskim redaktorom takie auta do testów...
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 317
Miejscowość: Siedlce

20 Lut 2008, 18:04

Producenci nie dają poprostu ze strachu. Jeżdząc po naszych drogach auto jest tak testowane, jak nigdzie w świecie. Testy wszystkich samochodów powinny się u nas odbywać. Wtedy można byłoby wybrać samochód, który ma naprawdę np: miękkie zawieszenie i nie czuć wyboi :D
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1894
Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

21 Lut 2008, 14:48

Bryann napisał(a):Producenci nie dają poprostu ze strachu. Jeżdząc po naszych drogach auto jest tak testowane, jak nigdzie w świecie. Testy wszystkich samochodów powinny się u nas odbywać. Wtedy można byłoby wybrać samochód, który ma naprawdę np: miękkie zawieszenie i nie czuć wyboi :D
do testów zawieszenia może i się nadają nasze drogi :D ale do innych chyba nie. bo jak sprawdzić trzymanie na zakrętach jak na tym zakręcie same dziury :shock:
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 317
Miejscowość: Siedlce

21 Lut 2008, 23:19

No i tutaj TG ma pole do popisu, mogliby spróbować robić materiały na polskich drogach, to lepsze niż wyścig Porsche z helikopterem, na torze w Reichu;p
bobe
Początkujący
 
Posty: 230

22 Lut 2008, 20:26

bobe napisał(a):No i tutaj TG ma pole do popisu, mogliby spróbować robić materiały na polskich drogach, to lepsze niż wyścig Porsche z helikopterem, na torze w Reichu;p
heheh sugerujesz test długodystansowy po polskich drogach? Już widzę ten tytuł "Które auto wytrzyma polskie bezdroża? " :lol: :lol: :lol: :lol:
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 317
Miejscowość: Siedlce

24 Lut 2008, 22:01

Długodystansowy nie musi być, bo pewnie zbyt duże koszty by wyszły na polskich drogach:)
tytuł artykułu, "zagraniczne auta na polskich autostradach".
bobe
Początkujący
 
Posty: 230