Toyota Starlet 1.3 XLi

04 Wrz 2009, 20:50

Witam
Pierwszy post na forum :) A teraz do rzeczy: chciałbym w całości zregenerować samochód od strony czysto mechanicznej tak, by w stanie technicznym był co najmniej jak z fabryki, a może nawet odrobinę lepiej. Co będzie najlepiej zrobić, i jak to zrobić, by to dużo nie kosztowało (do codziennej jazdy, czasami sobie przydepnę w gaz, czasami w trasie)? Nie potrzebuję, by auto wyglądało - ma jeździć możliwie najlepiej :)

I jeszcze pytanie: czy da radę dorobić wspomaganie kierownicy, czy to już nie opłacalna fatyga?

Słyszałem też o kutych układach korbowo-tłokowych...
Jean
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Wrocław

07 Wrz 2009, 12:56

Kosztowne modyfikacje jak dorabianie kutych elementów silnika jest opłacalne jeśli chcesz startować, a na co dzień masz drugi samochód ;) Jeśli to twoje jedyne auto, to warto kupić lepsze sprężyny i amoryzatory. W silniku bez potrzeby nie ma co grzebać, tym bardziej że to już stary model. Oszczędź sobie głośnych tłumików, na pewno nie poporawią osiągów, to samo ze wszelkimi magnetyzerami. Generalnie można powiedzieć, że nie istnieje żaden tani sposób tuningu.

Spróbuj może z chemią z tego tematu https://www.forumsamochodowe.pl/modyfika ... t14108.htm
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Miejscowość: Śląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla E11 G6 / G6R (1997–1999)
    Zaprezentowana w 1997 kolejna, przednionapędowa generacja Corolli zasłynęła uniwersalnością zastosowań oraz trwałością i bezawaryjnością. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych generacji, z którymi dość mocno była ...
    Saab 96 V4 Rally
    Saab 96 V4 Rally z początku lat siedemdziesiątych, jest oryginalnym pojazdem rajdowym zakupionym przypuszczalnie przez prywatny zespół rajdowy lub prywatnego kierowcę rajdowego. Samochód ten posiadał czarne ...