Tuba nie gra - przestał grać głośnik w skrzyni

15 Mar 2022, 16:48

Witam wszystkich jestem nowy w temacie car audio i mam pewien problem mianowicie po podłączeniu wszystkiego tak jak należy wzmak skrzynka przewody itp.

Z początku wszystko grało jak należy wzmaka ustawiłem tak jak mi odpowiadało i po kilku dniach stał się problem mianowicie przestał grać głośnik w skrzyni na wzmaku świeci się kontrolka power.

Po sprawdzeniu miernikiem napięcia na remote i plusie jest napięcie lecz nie ma go na wyjściu z wzmaka do głośnika. Bezpiecznik jest dobry przewody też więc mam pytanie czy to wzmacniacz siadł czy mogło się stać coś innego?
Paweel320
Nowicjusz

15 Mar 2022, 17:31

Co to za wzmacniacz? To jest tuba ze wzmacniaczem czy wszystko osobno?
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

15 Mar 2022, 18:53

Wszystko osobno a wzmacniacz blaupunkt 400w
Paweel320
Nowicjusz

15 Mar 2022, 20:50

Sprawdzasz na wejściu do wzmacniacza sygnał na kablach z radia. Jeżeli tu jest i podłączysz je do wzmacniacza oraz go zasilisz prawidłowo, a na wyjściu nie będzie sygnału to winny będzie wzmacniacz.

Wzmacniacz masz zasilany (+)(-) oraz plus wzbudzający go do pracy. To co podałeś nie jest modelem wzmacniacza ale każdy działa mniej więcej na takiej samej zasadzie.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

15 Mar 2022, 22:06

Wzmak dokładnie Blaupunkt GTA 2 Special MK II
A przewody od radia mam tak że kupiłem konwenter RCA bo nie mam czinczy w radiu
I konwenter podłączyłem w kable od głośnika z tylnych drzwi następnie konwenter do bagażnika czincze podłączone i grało normalnie.
Miernikiem patrzyłem na kablu plusa jest 12v i na wzbudzającym po włączeniu bo mam na pstryczek wzubadznie też jest prąd i kontrolka power się świeci. Podejrzewam że wzmacniacz siadł
Paweel320
Nowicjusz

15 Mar 2022, 22:22

Wszystko jak nalezy powiadasz?
Paweel320 napisał(a):I konwenter podłączyłem w kable od głośnika z tylnych drzwi
no napewno :naughty: