Uszkodzony gwint świecy w głowicy

12 Wrz 2019, 12:44

Witam,panowie mam problem z moim Seatem :x
Otóż ostatnio wymieniałem na warsztacie olej z filtrem i świece z przewodami i zadzwonił do mnie mechanik że olej już wymieniony ale pojawił się problem ze świecami otóż okazało się że świeca na pierwszym cylindrze była krzywo wkręcona przez innego mechanika który wymieniał je w zeszłym roku,mechanik zapytał czy składać tak jak jest i liczyć na to że nic się nie stanie czy robimy remont głowicy itp,poskładał to do kupy,odebrałem auto i wszystko było ok aż do dnia następnego,auto nagrzewa się normalnie do 90stopni ale póżniej zaczyna pracować i dzwonić ta nieszczęsna świeca.
W papierach z warsztatu mam napisane "uszkodzony gwint świecy w głowicy" i mechanik powiedział że trzeba ściągać głowicę,oddać ją do planowania,wymienić przy okazji uszczelkę pod głowicą i rozrząd ale z tego co wyczytałem to rozrządu nie trzeba koniecznie wymieniać (wystarczy sam pasek) i teraz pojawia się moje pytanie czy jest jakaś inna metoda naprawy takiego uszkodzenia czy czeka mnie jedynie ta gorsza opcja?

Pozdrawiam.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Wrz 2019, 13:17

Słuchaj mozna tuleje wstawić bez ściągania głowicy no ale precyzyjna robota wiec nie każdy chce sie podejmować. Jeżeli nikogo nie znajdziesz to niestety głowica do zrzucenia i planowanie, oczywiście nowa uszczelka i proponowany rozrząd bo koszta nie duże a wszystko na wierzchu, ogólnie jeżeli chodzi o Twoje auto to ja nie widzę ekonomicznego sensu takiej naprawy bo wyjdzie grubo ponad 1000.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16191
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Wrz 2019, 14:08

Kao napisał(a):ogólnie jeżeli chodzi o Twoje auto to ja nie widzę ekonomicznego sensu takiej naprawy bo wyjdzie grubo ponad 1000.


Tak wiem zdaje sobie z tego świadomość ale na chwilę obecną nie stać mnie na nic lepszego a nie chcę kupowac kolejnego taniego gruza,myślę jeszcze z rok nim pojeżdzić..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Wrz 2019, 14:11

No to wiec szukaj firmy ktora zrobi to bez wyciagania głowicy.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16191
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Wrz 2019, 19:50

Ok dzięki za pomoc.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012