UWAGA na Salon SPrzedaży KARLIK

04 Sty 2010, 18:18

UWAGA !! na Land Rovery…
W dniu 14.12.09 kupilem poprzez Poznańskiego dealera-firme KARLIK-Land Rovera Discovery 4.Dzien po odbiorze stwierdziłem uszkodzenie mechanizmu zamykania 3 z 4szyb w drzwiach samochodu, o czym niezwłocznie poinformowałem firme KARLIK.
Nie robilem z tego większego problemu bo uwazam ze jakies delikatne niedociągnięcie produkcyjne zawsze może się zdążyć (choc kupując samochod za niemal trzysta tysięcy miałem nadzieje ze takie usterki raczej nie maja miejsca).Ale ok. umówiłem się na naprawe za ok. tydzień…
Niestety,nie dane mi było tyle pojeździć tym autem.
Po 3 dniach od kupna samochodu (slownie: trzech!!) i przejechaniu ok. 700km (slownie: siedemset km)auto uleglo awari (chyba dosc powaznej choc nie jestem mechanikiem i trudno mi to stwierdzic).
Awarii ulegl (wg serwisu Karlik) wtrysk paliwa…No ok. chyba mam pecha pomyślałem ale co,naprawia i pojade dalej….i tu zaczynaja się schody…Dealer,a nawet importer Firma JLR Polska nie posiadaja takiej czesci!!!!!!.....dalej nie będę opisywal calej przeprawy przez meke i cytowal rozmow z firma KARLIK jak również z firma JLR Polska bo szkoda czasu i niejedne inwektywy trzeba by tu przytoczyc,ale mamy 04.01.10 a ja nie mogę korzystac z samochodu za który place leasing,nie mogę zarabiac pieniędzy bo samochod jest mi potrzebny do prowadzenia działalności (mam klientow w calej Polsce),firma Karlik nie potrafi mi odpowiedziec na kiedy otrzymaja czesc i naprawia mi auto a mila pani w firmie JLR Polska informuje mnie ze nie jestem partnerem do rozmow z nimi!! i mam dowiadywac się u dealera czyli w firmie KARLIK…….KOMPLETNA KPINA Z KLIENTA!!
Srednio co 2-3 lata zmieniam samochody i miałem już rozne marki i z takim traktowaniem jeszcze się nie spotkalem!!!
Kupujac Land Rovera musisz liczyc się w 100% z powiedzenie ,KUP A DALEJ MARTW SIĘ SAM !!