Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

18 Mar 2018, 19:29

Moim problemem jest uciekający płyn chłodniczy z zbiorniczka wyrównawczego .Po przejechaniu około tysiąca kilometrów muszę dolać ok1 litry Wycieków na zewnątrz na postoju nigdy nie zauważyłem Starałem się sprawdzić Werze gumowe ale niczego mokrego nie zauważyłem
z góry dziękuje za każda sugestie
Ferguson255
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

18 Mar 2018, 20:59

Volkswagen * :P Oleju nie przybyło może?
gruber99
Zaawansowany
 
Posty: 718
Zdjęcia: 0
Auto: Sztuk 3

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

18 Mar 2018, 21:05

i czy rano nie ma problemów z odpalaniem lub nierówną pracą tylko po odpaleniu
Zachęcam do wzięcia udziały w ankiecie na wybór koloru na E36 Cabrio
kolor-na-bmw-e36-cabrio-vt117044.htm
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 9499
Zdjęcia: 45
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, e36 Cabrio, ML
Silnik: 2.0 D, 2.0, 2.7

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

19 Mar 2018, 20:24

Oleju ani nie ubywa ani nie przybywa .Wykluczyłem taką możliwość ponieważ miałbym olej po sam korek wlewu a wcześniej wyciek byłby przez miarkę oleju Ale dziękuje za podpowiedź
Pozdrawiam
Ferguson255
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

19 Mar 2018, 21:09

Na pewno nigdzie nie ma przecieków ani nie poci sie?
gruber99
Zaawansowany
 
Posty: 718
Zdjęcia: 0
Auto: Sztuk 3

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

20 Mar 2018, 18:09

Ferguson255 napisał(a):Oleju ani nie ubywa ani nie przybywa .Wykluczyłem taką możliwość ponieważ miałbym olej po sam korek wlewu a wcześniej wyciek byłby przez miarkę oleju

A skąd masz takowe informacje :?:
Zaglądałeś chociaż na miarkę oleju? Ile go jest i jaki ma kolor?
Jak już wielokrotnie pisałem na forum - płyn ma tylko dwie drogi ujścia - albo wyciek zewnetrzny albo przeciek wewnętrzny. Zewnętrzny można szybko wyłapać - wystarczy uzupełnić wieczorem płyn w zbiorniczku i pod auto podłożyć jakiś karton. Najlepiej biały, bo elegancko widać ewentualny kolor wyciekajacego płynu. Nagrzać auto do normalnej temp i wyłączyć silnik. Rano sprawdzić stan płynu i zobaczyć czy na kartonie są plamy.
Jak plam nie ma, to wycieku zewnętrznego nie ma.
wówczas jest przeciek wewnętrzny, czyli UPG. Wtedy w zależności od przepalenia się UPG płyn dostaje się albo do oleju albo do komory spalania.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 15755
Zdjęcia: 1185
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy japoński samochód z obręczami z lekkich stopów – 1967 rok Pierwszy japoński samochód z obręczami z lekkich stopów – 1967 rok
    Popularne alufelgi znano już w latach 20. XX wieku. Bezdyskusyjnie palmę pierwszeństwa dzierży tu Bugatti Type 35 z 1924 roku. Później stosowali je sporadycznie jako opcję różni producenci, np. Cadillac w modelu ...
    Audi R8 V10 RWS Audi R8 V10 RWS
    Audi Sport GmbH poszerza serię modelową R8, wprowadzając nową wersję z napędem na tylną oś. Audi R8 V10 RWS pojawi się na rynku w limitowanej edycji 999 egzemplarzy w wersjach Coupé i Spyder. Samochód napędzany ...

  •