Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

18 Mar 2018, 18:29

Moim problemem jest uciekający płyn chłodniczy z zbiorniczka wyrównawczego .Po przejechaniu około tysiąca kilometrów muszę dolać ok1 litry Wycieków na zewnątrz na postoju nigdy nie zauważyłem Starałem się sprawdzić Werze gumowe ale niczego mokrego nie zauważyłem
z góry dziękuje za każda sugestie
Ferguson255
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 18 Mar 2018, 18:02
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

18 Mar 2018, 19:59

Volkswagen * :P Oleju nie przybyło może?
gruber99
Zaawansowany
 
Posty: 652
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 25 Gru 2017, 18:28
Auto: Pb/LPG i Diesel

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

18 Mar 2018, 20:05

i czy rano nie ma problemów z odpalaniem lub nierówną pracą tylko po odpaleniu
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 7875
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, E60, A8, ML
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8, 2.7

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

19 Mar 2018, 19:24

Oleju ani nie ubywa ani nie przybywa .Wykluczyłem taką możliwość ponieważ miałbym olej po sam korek wlewu a wcześniej wyciek byłby przez miarkę oleju Ale dziękuje za podpowiedź
Pozdrawiam
Ferguson255
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 18 Mar 2018, 18:02
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

19 Mar 2018, 20:09

Na pewno nigdzie nie ma przecieków ani nie poci sie?
gruber99
Zaawansowany
 
Posty: 652
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 25 Gru 2017, 18:28
Auto: Pb/LPG i Diesel

Re: Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

20 Mar 2018, 17:09

Ferguson255 napisał(a):Oleju ani nie ubywa ani nie przybywa .Wykluczyłem taką możliwość ponieważ miałbym olej po sam korek wlewu a wcześniej wyciek byłby przez miarkę oleju

A skąd masz takowe informacje :?:
Zaglądałeś chociaż na miarkę oleju? Ile go jest i jaki ma kolor?
Jak już wielokrotnie pisałem na forum - płyn ma tylko dwie drogi ujścia - albo wyciek zewnetrzny albo przeciek wewnętrzny. Zewnętrzny można szybko wyłapać - wystarczy uzupełnić wieczorem płyn w zbiorniczku i pod auto podłożyć jakiś karton. Najlepiej biały, bo elegancko widać ewentualny kolor wyciekajacego płynu. Nagrzać auto do normalnej temp i wyłączyć silnik. Rano sprawdzić stan płynu i zobaczyć czy na kartonie są plamy.
Jak plam nie ma, to wycieku zewnętrznego nie ma.
wówczas jest przeciek wewnętrzny, czyli UPG. Wtedy w zależności od przepalenia się UPG płyn dostaje się albo do oleju albo do komory spalania.
Jeżeli znasz się na routerach, wifi i internecie zaglądnij proszę tutaj . Dzięki.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 15300
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy Toyota planuje następcę MR2? Czy Toyota planuje następcę MR2?
    Toyota od dawna zapowiada, że jej gama sportowych samochodów będzie składała się z trzech modeli. Obecnie na rynku jest oferowana Toyota GT86, a jeszcze w tym roku do pierwszych odbiorców trafi nowa Supra. Na ...
    Nowy Volkswagen Touareg - wyznacza drogę Nowy Volkswagen Touareg - wyznacza drogę
    Nowy Touareg - model trzeciej generacji jest kolejnym ważnym elementem wielkiej ofensywy Volkswagena. Samochód zajmujący miejsce na samym szczycie oferty marki, swoją wyrazistą stylistyką, innowacyjnymi technologiami ...

  •