Volvo c70 Problem z napięciem

23 Sie 2007, 19:41

mam problem z napięciem w volvo c70 mimo ze zalozylem nowy akumulator napiecie jest nadal za male.mial ktos z tym problem kiedys i wie moze w czym jest problem?
arcywneq
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: rzeszów
  • 23 Sie 2007, 22:57

    To,że akumulator jest nowy,nic nie znaczy.Pozatym nie napisałeś,gdzie meirzysz napiećei - na akumulatorze,na zaciskach radia,na zapalniczce,na bezpiecznikach?Nie jesyeśmy przyjacielu jasnowidzami.Ale zacznijmy od początku - dlaczego wymieniłeś akumulator?
    Po pierwsze,zmierz napięcie na akumulatorze podczas nieuruchomionego silnika.Powinno wynosić około 11V.Nastepnie uruchom silnik i zmierz ponownie napięcie.Powinno być 14,0 - 14,5V max.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    24 Sie 2007, 21:32

    no mierzylem na akumulatorze i bylo jakies 12,4 wymienilem go poniewaz poprzedni mial jakies 4 lata i do tego byl za maly i za slaby.
    arcywneq
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Miejscowość: rzeszów

    24 Sie 2007, 23:12

    Mierzyłeś i wyszło ci jakieś 12,4.Uważasz,że to jest odpowiedz?W ten sposób nikt ci nie pomoze.Pisz bardziej precyzyjnie i czytaj dokładnie posty z pomocną odpowiedzią. :roll: .Odpowiedz "jakiś 12,4V,to nie jest odpowiedz.Nie ma być "jakieś",tylko masz napisać ile jest dokładnie i kiedy mierzysz - na zgaszonym silniku czy na uruchomionym?Bo to jest bardzo wazne,poniewaz w jednym przypadku mozesz mić ok,a w drugim za mało.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    25 Sie 2007, 12:11

    12,4 wyszlo przy wlaczonym silniku w srodku wylaczylem wszystko co ciagnie prad moze poza klima.
    arcywneq
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Miejscowość: rzeszów

    25 Sie 2007, 22:53

    Lekarz zabronił mi sie denerwować,więc napisze ostatni raz - napięcie na akumulatorze mierzy sie przy wyłączonych wszystkich odbiornikach(światła,dmuchawa,zapalniczka,radio,klima i inne urządzenia),Ma pracować tylko sam silnik.Napięcie podczas uruchomionego silnika i przy wyłączonych WSZYSTKICH odbiornikach powinno wynosić około 14.4V.Jak jest mniej,to masz problem z układem ładowania - alternator,w którym kończą sie szczotki lub regulator napięcia.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Nyck de Vries dołącza do TOYOTA GAZOO Racing
      Holender Nyck de Vries będzie nowym zawodnikiem TOYOTA GAZOO Racing. 25-latek będzie pełnił rolę kierowcy testowego i rezerwowego w zespole startującym w mistrzostwach świata w wyścigach długodystansowych (FIA WEC) do końca ...
      Jak nowe paliwo E10 działa na olej silnikowy?
      Czy dodatek nowego paliwa E10 może wpłynąć na kondycję oleju silnikowego? Jakie kroki należy podjąć, aby zapewnić właściwe smarowanie silnika w obliczu wprowadzenia benzyny z większą ilością biokomponentów? Odpowiedzi ...

    25 Sie 2007, 23:47

    tzn mialem wlaczona tylko kliumatyzacje ale koles powiedzial ze to niewiele zmienia jesli jest cos nie tak z altenatorem to co z tym trzeba zrobic ??
    arcywneq
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Miejscowość: rzeszów

    26 Sie 2007, 14:51

    Koleś niestety nie miał racji.Ale jak się nie znasz na elektryce samochodowej,to osobiscie proponuje ci pojechać na warsztat elektryczny,do fachowaca,ponieważ sam możesz zepsuć układ ładowania,o co naprawde nie trudno. :cry: Niekoniecznie musi byc cos nie tak z alternatorem.Może byc padniety regulator lub nawet sam akumulator,mimo,ze jest nowy.Trzeba zmierzyć prąd ładowania,co w warunkach domowych jest troszke trudne,poniewaz potrzebny jest do tego amperomierz z nieco wiekszą skalą niz 10 A,którą mają uniwersalne mierniki.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000