VW Bora 1.9 TDI - Pytanie dot akumulatora

VW Bora 1.9 TDI - Pytanie dot akumulatora

06 Wrz 2010, 14:29

Witam
Jestem posiadaczem VW Bora 1.9 TDI 110 i chciałbym na zimę odłączyć akumulator, ponieważ będę korzystać z innego samochodu. Chciałbym się dowiedziec czy po odłączeniu akumulatora nie skasuje mi sie pamięć w samochodzie...czy po jakimś czasie będę mógł z powrotem bez żadnych komplikacji podłączyć akumulator bez zadnego programowania poduszek itp.
Jestem zielony w tych sprawach ... ale mam nadzieje ze wiecie mniej wiecej o co mi chodzi
z gory dzieki za odp
AdamWk
Nowicjusz

Miejscowość: Gdynia

Re: VW Bora 1.9 TDI - Pytanie dot akumulatora

06 Wrz 2010, 19:28

nic się nie stanie ...tylko akumulator schowaj do ciepłego pomieszczenia i wartowało by go raz na miesiąc podładować..
rafi195
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: małopolska

06 Wrz 2010, 19:31

rafi195 napisał(a):wartowało by go raz na miesiąc podładować..

Lub zamontowac do innego samochodu i troche pojezdzić...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

07 Wrz 2010, 18:16

Jak nie chcesz zmarnowaćv akumulatora, to musi on być rozładowywany i ładowany. Najlepiej podłączyć do niego jakąś małą żaróweczkę ( np. 5W ) i niech się poświeci przez dwa dni w tygodniu ( na noc zrób przerwę ). Raz na dwa miesiące go doładuj.
17 kwietnia 2018 na guza mózgu zmarła moja kochana żona Beti, mając 44 lata. Na forum jestem teraz sporadycznie.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1184
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Renault EZ-ULTIMO to samochód autonomiczny Renault EZ-ULTIMO to samochód autonomiczny