VW Golf 3 Sekwencja 1.8 dot. jazdy

17 Mar 2013, 18:02

Nie wiem gdzie mógłbym zamieścić taki temat..
Amianowicie chodzi mi jak pomyślnie wejść w zakręt na ręcznym, kiedy zredukować, kiedy zaciągnąć ręczny, kiedy zacząć kręcić kierownicą. Oraz jaka redukcja biegu daje najlepszą prędkość by dobrze wyjść z zakrętu. Jestem dosyć zielony, ale czasem ma ochote poszaleć po polnych drogach, a chciałbym chociaż jakąś teorię znać :) Jakby ktoś mógł opisać dokładnie :) Z góry dziękuje :)
haq
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: VW

23 Mar 2013, 09:02

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Bardzo słaby poradnik ale na sam początek w sam raz.
CośTamWiem
Początkujący
 
Posty: 93
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Zipp Vapor >50
Silnik: coś koło 0,3 2KM :)
Paliwo: Benzyna
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Mar 2013, 23:15

Jedź sobie na początku na 2 ze stałą prędkością, żadnych redukcji nie rób. Jeśli jedziesz na piachu znajdź sobie jakiś lekki, dłuższy równy i szeroki łuczek. Najpierw skręć tak jak byś miał po prostu przejechać ten zakręt. Potem zaciągnij rękaw trzymając cały czas guzik i trzymaj aż będziesz chciał skończyć poślizg. Oczywiście w momencie zaciągnięcia ręcznego musisz wyczuć samochodzik i powoli zacząć kontrować. Z gazem nic nie wariuj, zwłaszcza na początku, jak opanujesz podstawy to wtedy już się domyślisz wszystkiego. Wszystkiego innego. Na śniegu jedź sobie bardzo powoli, on i tak da radę. Na jakimś parkingu poćwicz sobie puszczanie kierownicy (na bardziej przyczepnej nawierzchni np. mokry asfalt) w momencie zaciągnięcia ręcznego, zobacz jak reaguje. I pamiętaj, duża kontra i mały kąt!!!
Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?