Vw polo III 1.0

07 Maj 2013, 22:58

Witam, jestem tutaj nowa :) Mój problem z autem wyglądał następująco: dojeżdżając do skrzyżowań gdy wciskałam sprzęgło i hamulec traciłam obroty do ok 500. Czasem zdarzało się, że auto zgasło. Próbując odpalić, zapalał tylko na ok. 2 sek i silnik gasnął. Do tej pory zdarzało się to tylko gdy był nagrzany, lub gdy długo postał na słońcu. Po jakimś czasie dochodził do siebie i było ok. Teraz stał 4 dni i pomimo chłodu nie zapalił. Po zaprowadzeniu do mechanika wymienił mi jakąś część od zapłonu, nie wiem do czego ona służy. Skasował za to 220 zł, czy to za dużo? I co to za część. Z góry dziękuję za pomoc :) [link wygasł]
[link wygasł]
BrianK
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 10 10 2012
Auto: Vw
Silnik: 1,0 45KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

07 Maj 2013, 23:22

[link do oferty na Allegro wygasł]
Cena za Hall zależy od firmy, oryginał to Bosch kosztuje więcej.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

07 Maj 2013, 23:38

BrianK napisał(a): Skasował za to 220 zł, czy to za dużo?

Nie rozumiem Twojego zapytania ......Masz problem zgodny z tematyką działu - problemy techniczne , czy finansowe ? Czego oczekujesz ? Ze za drogo ? Forum , internet nie jest do rozwiązywania problemów przy relacji mechanik - klient
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Forumowicz VIP
 
Posty: 5003
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

08 Maj 2013, 00:21

Okej, dziękuję za odpowiedź ;)
BrianK
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 10 10 2012
Auto: Vw
Silnik: 1,0 45KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota silniki 1UZ-FE i 3UZ-FE
    Układ V8 z dwoma wałkami rozrządu. Pojemność: 4 i 4,3 litra. Zalety: dobra baza do tuningu, niewielka masa. Wyprodukowane przez Toyotę silniki V8 1UZ-FE i 3UZ-FE zdobyły szacunek i popularność wśród entuzjastów ...