REKLAMA
S6Sbk napisał(a):Nie ukrywam, że z kilku przeglądanych ostatnio egzemplarzy, absolutnie KAŻDY pokazywał się na raporcie AutoDNA jako uznany ze szkodą całkowitą, stąd moje wątpliwości.
To gdzie ty tych aut szukasz? może trzeba budżet zwiększyć ?
S6Sbk napisał(a):Ktokolwiek, cokolwiek? Może panowie z doświadczeniem w ściąganiu egzemplarzy z zagranicy - szybki, andrewb25?
Chodzi mi tylko o to, czy wpis w ramach "szkody całkowitej" bez wyjątku oznacza egzemplarz który nie powinien być już dopuszczony do ruchu?
Ciężko na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć
generalnie wymienianym zderzakiem absolutnie nie ma się czym przejmować, o ilebył to zderzak, czy nawet lampa czy błotnik...luzik..wszystko można zdemontować i zamontować i przywrócić do pierwotnego stanu.
Ale już szkody gdzie wchodzi w rachubę cięcie i spawanie no to trzeba sięzastanowić ...najlepiej by było mieć fotki jak to wyglądało, albo BDB to oglądnąć...bo ostatnio jechałem za takim polo gdzie auto było dosłownie krzywe..tzn koła przednie nie były w jednej linii z kołami tylnymi ..a takich samochodów nikomu bym nie życzył zakupić.