Witam to nie bedzie nudny temat , bardzo prosze o pomoc !

15 Wrz 2016, 21:42

Witam mam na imie Dawid mam 20 lat (rowno) :/ mam zamiar kupic auto bmw e90 2.0 diesel 2005 r. :lol: (mniej wiecej planuje zakup w marcu).
Przejde do rzeczy jestem zielony kompletnie co trzeba dokladnie zrobic przy zakupie auta slyszalem ze badania auta oc , ac i w tym rzecz !
moje pytanie brzmi jak najtaniej moge placic za oc ? i ac ? dodam tylko to ze
moja mama tak jak i ojciec sa bezwypadkowymi kierowcami i od dawna maja juz oc i ac , i mam 3 firmy w sensie moi rodzice dokladnie 3 restaruacje , jestem bardzo ciekawy ile bym mogl najmniej placic za oc i ac podobno mozna ubezpieczyc na rodzicow czy na firme ja kompletnie w tym zielony jestem i bardzo prosze was wszystkich o pomoc zadam teraz pare pytan prosze kto moze niech odpowie na te pytanie na ktorych najbardziej mi zalezy
1.Wiek 20 lat oc i ac jakie koszty ?
2.Badania samochodowe jakie koszty ?
3.Co to jest NNW ?
4.Czy cena oc i ac jest taka sama ? np: w wypadku kradziezy drogiego auta ile trzeba wydac na ac ?

Narazie to tyle pytan bardzo prosze o pomoc :(( :(
kupiebmwe90
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 06 06 2015
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: bmw
Silnik: 1.9
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

19 Wrz 2016, 09:46

Mówiąc najkrócej, trzeba wykonać 3 kroki:

- rejestracja auta
- ubezpieczenie auta (przynajmniej obowiązkowe OC)
- przegląd techniczny auta (koszt to 99 zł)

W przypadku młodych kierowców trzeba liczyć się z wysokimi cenami OC, dlatego warto zastanowić się nad współwłasnością auta z jednym z rodziców (muszą się wtedy jednak liczyć z tym, że jeśli spowodujesz stłuczkę, to rodzic także traci część swoich zniżek).

Cena OC, jak i AC, zależy od bardzo wielu czynników, dlatego najlepiej sprawdzić składki w poszczególnych towarzystwach w kalkulatorze ubezpieczeń.