Wybór podstawy pod campervana do 15-20k T5/traffic/vivaro/Ducato/itd.

Wybór podstawy pod campervana do 15-20k T5/traffic/vivaro/Ducato/itd.

15 Lip 2019, 13:34

Witam wszystkich jak w temacie nadeszła pora aby spełnić jedno ze swoich marzeń. Posiadanie minicampera :mrgreen:

Pojazd będzie służył do codziennego przemieszczania się, na wypady po Polsce jak i dużo dużo dalej dlatego zależy mi na tym aby była to konstrukcja pancerna (silnik) ilość miejsc zupełnie nie ma znaczenia bo zostawię i tak 2 z przodu a cały tył przerobię. Spalanie z jakim się liczę to 8l/ON (bo tylko diesle wchodzą w grę?) z dotychczasowych poszukiwań wykluwaja się :

-volkswagen T5
-opel vivaro a
-renault traffic ii
-fiat scudo ii
-Peugeot expert ii
-Mercedes vito
-Nissan primastar
-citroen jumper ii
-Peugeot boxer II
-fiat ducato II

Wszystkie te samochody z zewnątrz są takie same w środku delikatne różnice ale na wygląd bardziej wpływa wersja wyposażenia niż model, chyba :lol:

Proszę was bardzo serdecznie dajcie znać w którym z tych samochodów były montowane sensowne silniki jakie najlepiej wybrać aby podróż była przyjemna (120km/h na trasie) I aby ogólna eksploatacja była przyjemna a nie polegała na podróżach od jednego do drugiego mechanika ( bo w Gruzji lub Tadżykistanie może być o nich ciężko)

Pozdrawiam :piwo:
Kevczix
Nowicjusz
 
Posty: 34
Prawo jazdy: 10 02 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Golf 4
Silnik: 1,9TDI 90km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Wybór podstawy pod campervana do 15-20k T5/traffic/vivaro/Ducato/itd.

15 Lip 2019, 14:03

Nie lepiej kupić od razu gotowego takiego minivana?
Chyba że to ma być jakaś nietypowa zabudowa?

Ja myślę że 8l/100km to będzie trochę mało jeżeli chodzi o średnie spalanie . Napisz jeszcze jaki masz budżet na takie auto i ewentualnie na zabudowę lub na całego takiego minivana?
Cichy77
Stały forumowicz
 
Posty: 4129
Zdjęcia: 38
Auto: Nie mam

Re: Wybór podstawy pod campervana do 15-20k T5/traffic/vivaro/Ducato/itd.

15 Lip 2019, 14:18

Dziękuję za odpowiedź. Raczej nie znalazłem takiego jakiego szukałem. Więc będzie konieczny zakup i przeróbka, myślę aby zakupić samochód za 15 do 20 tys. A zabudowa to kolejne kilka ale to już nie ważne. Narazie sama podstawa. Myślę że H1L2 wyglądem klasycznej t5 8l powinien spalać ale jak więcej to też się dostosuję :)
Kevczix
Nowicjusz
 
Posty: 34
Prawo jazdy: 10 02 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Golf 4
Silnik: 1,9TDI 90km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Elektryzująca przyszłość Lexusa. Co konkretnie planuje japońska marka? Elektryzująca przyszłość Lexusa. Co konkretnie planuje japońska marka?
    Baterie trakcyjne i silniki elektryczne możemy znaleźć w samochodach Lexusa już od wielu lat. W 2005 roku Lexus RX 400h, czyli pierwsze auto hybrydowe marki rozpoczęło rewolucję, która zmieniła oblicze nie tylko japońskiego ...
    KANGOO Z.E. - bardziej autonomiczne, szybsze i łatwiejsze w ładowaniu KANGOO Z.E. - bardziej autonomiczne, szybsze i łatwiejsze w ładowaniu
    Nowe Kangoo Z.E. oferuje cztery główne innowacje: nowy akumulator trakcyjny, nowy silnik, nowy układ ładowania i pompę ciepła zintegrowaną z układem klimatyzacji. Dzięki tym innowacjom Nowe Kangoo Z.E. zapewnia największą ...

  •