Wyciągarka do LR Defender 90

18 Lis 2011, 23:15

Ja tam się nie gniewam :wink: ale jak chcesz się reklamować to skontaktuj się z administratorem.
Linki wywaliłem.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

22 Lis 2011, 16:55

nie wiem czy coś jeszcze pomogę, ale nawiązując do wyciągarki - też polecałbym Dragona Truck 14000. miałem okazję go testować, co prawda w jeździe terenowej, ale dawał nieźle radę.. nie wiem jak to się będzie przekładało na Twoje potrzeby TheDriver, ale dragon robi dobry sprzęt (mimo, że jest made in china), a w cenach jest dość konkurencyjny.
życzę udanego wyboru, pozdrawiam
drmax
Nowicjusz

Auto: Land Rover Disco 2

22 Lis 2011, 20:00

dzieki, cały czas się zastanawiam pomiedzy dw truck 14000 a more4x4 17000. Nie wiem czy opłaca się dać te 600zł wiecej za more4x4 i miec troche wiecej uciągu czy zostać przy dragonie... :?
TheDriver
Nowicjusz

Auto: LR Defender 90, 2.5 200tdi,'91

23 Lis 2011, 11:13

jeśli ma być do pracy to im mocniejsza tym lepsza,
jeśli do wyjazdów i zabawy to lżejsza i szybsza
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Lis 2011, 11:59

W sumie to się zgadzam ale,

Waga - ma duże znaczenie im większy % masy całkowitej stanowi wyciągarka czyli im mniejsze auto tym większą powinno się wagę do tego przywiązywać - kwestia środka ciężkości, amortyzatorów i hamulców.

Szybkość - jeżeli jej potrzebujemy owszem.

Moc - warto pamiętać że im większa moc silnika wyciągarki (kW) tym większe jest zapotrzebowanie na prąd, i należy dobrać odpowiedni akumulator i alternator bo inaczej para pójdzie w gwizdek a moc będzie tylko na karcie katalogowej produktu. Spadek napięcia to częsta przyczyna awarii slinka wyciągarki, ale od czego są bezpieczniki.