Wyciek oleju do wspomagania kierowniczego

14 Cze 2018, 20:07

Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie znam się na samochodach, ale mam taki problem gdyż wycieka mi jak na obrazku w tym miejscu olej od wspomagania. Problem jest taki, że może ktoś z was wie jak te części się nazywają? Chodzi o te dwie metalowe rurki które zaznaczone są na obrazku. Czy one może mają jakąś nazwę, abym mógł je zakupić?
Mleko433
Obserwowany

Prawo jazdy: 14 05 1994
Auto: Renalt Laguna I

14 Cze 2018, 21:01

Mleko433 napisał(a): abym mógł je zakupić?
Jestes pewny ze to jest wyciek z tych przewodów matalowych/korozja itp/ :?: :?: Ja podejrzewam ze to moze byc wyciek na łączeniu-śrubach znajdujacych sie wyzej.Zeby byc pwenym nalezy to dokładnie umyć-wyczyscic i wtedy dopiero kuknąc co bedzie się dzialo....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

14 Cze 2018, 21:21

Byłem z tym u mechanika i powiedział, że to z tego wycieka. Tylko za cholere nie wiem jak to się nazywa, żeby tę część kupić czy poszukać na szrocie.
Mleko433
Obserwowany

Prawo jazdy: 14 05 1994
Auto: Renalt Laguna I

14 Cze 2018, 21:50

Wydaje mi się, że powiedzieć trzeba w sklepie rurki od wspomagania do tego samochodu i dobiorą Ci coś.
gber44

14 Cze 2018, 22:30

Te rurki są integralną częścią z przekładnią kierowniczą . Podejrzewam że nie kupi się ich jako część zamienną.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Pakiet tuningowy TRD dla nowego Lexusa LS