Wymiana sterownika pompy wtryskowej astra1.7 dti

19 Sty 2013, 11:50

Witam, mam pewien problem w swojej astrze 1.7 DTI Isuzu. Wymieniłem sterownik pompy wtryskowej ponieważ był uszkodzony. Do sterownika była dołączona pętelka immobilizera, która znajduje się przy stacyjce oraz 2 klucze wraz z pestkami (immo). Samochód nadal nie zapala, jedynie co to kontrolka CHECK mruga, po zaczytaniu z komputera widnieje błąd immobilizera.

Proszę o jak najszybszą pomoc, gdyż samochód jest moim źródłem dochodu.
Pozdrawiam.
czupus2007
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Opel Astra
Silnik: 1.7 dti 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

22 Sty 2013, 07:45

Kolego nie wystarczy zmienić sterownika, teraz czeka Cie kodowanie immo, nasz sczytane piny?? jeśli nie to musisz udać sie do speca i albo zakodować immo albo je wywalić chyba koszty podobne.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Sty 2013, 14:49

czupus2007 napisał(a): Wymieniłem sterownik pompy wtryskowej


Nie jestem pewny , ale coś mi się wydaje że w sterowniku pompy immo nie siedzi. W sterowniku silnika - tak. W związku z tym pytanie - kolega pomylił nazewnictwo czy sterowniki ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Forumowicz VIP
 
Posty: 5002
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

22 Sty 2013, 16:17

Może ja też coś zagmatwałem:/ ale tu pewnie chodzi o sterownik na pompie a to chyba coś takiego jak nastawnik w tdi czyli może jest coś źle poskładane lub może sie myle trzeba to jakoś zaadaptować??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Sty 2013, 16:49

przemek217 napisał(a):Może ja też coś zagmatwałem:/


Przemku , mój drogi , nic chyba nie zagmatwałeś :D
przemek217 napisał(a): tu pewnie chodzi o sterownik na pompie a to chyba coś takiego jak nastawnik w tdi

Coś w tym rodzaju. Osobna puszka elektroniki mocowana na cztery śrubki z tyłu silnika, przy pompie wtryskowej.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Forumowicz VIP
 
Posty: 5002
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

22 Sty 2013, 23:55

Faktycznie nazewnictwo pomyliłem ....sterownik silnika miałem napisac sorki - :?
dziękuje bardzo za pomoc
Ostatnio edytowany przez czupus2007, 24 Sty 2013, 00:00, edytowano w sumie 1 raz
czupus2007
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Opel Astra
Silnik: 1.7 dti 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Śpiący policjant - bezpieczne spowalniacze
    Jak skutecznie uspokoić ruch drogowy? Sprawdzoną i popularną metodą jest montaż progów prędkościowych na drogach. To rozwiązanie ma wiele zalet – wymusza na kierowcach ograniczenie prędkości, powoduje mniejsze ...
    Toyota 222D – sekretna broń Toyoty w WRC
    W 1984 roku Toyota wygrała Rajd Safari Celicą Twincam Turbo. Po zachęcających wynikach fabrycznego zespołu w kilku ostatnich sezonach, Toyota zainwestowała ogromne nakłady czasu, pieniędzy i wysiłku, aby pokazać się z jak ...

23 Sty 2013, 22:06

Założyłes tutaj temat . Również w tym samym czasie chyba pisałeś o swoim problemie na elektrodzie.pl Jeśli tak , to tam Cię niejako olali stwierdzając że zaniżasz ich poziom poprzez swoją niewiedzę w tak prostych dla nich sprawach. (Czytałem i się z nimi zgadzam :!:) Wtedy raczyłeś się odezwać i ciągnąć tutaj temat dalej w/g zasady - jak nie tam , to może tutaj........... A do mechaniora kumatego i becalen...........Koniec tematu.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Forumowicz VIP
 
Posty: 5002
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna