REKLAMA
Witajcie,
otóż spotkałem się z dziwnym problemem i nie wiem co z tym zrobić.
Mianowicie wymieniłem praktycznie cale zawieszenie przednie (wszystkie drążki, tuleje itp) i w końcu nic nie stuka i niema żadnych luzów podczas postoju lub wolnej jazdy - powiedzmy do 100 km/h.
Powyżej tej prędkości pojawiają się luzy na kierownicy, tzn. pomimo tego, że delikatnie kręcę kierownicą do pewnego oporu to auto jedzie prosto.
Podczas jazdy np ok 160 km/h kierownica na luzy ok 2-3 cm względem osi.
Jak może być tego przyczyna ? Coś jeszcze muszę wymienić aby kierownica była "sztywna" ? W "serwisie" powiedział mi gość, że te auta tak mają i w zasadzie wszystkie tak mają przy tej prędkości - gorszych bzdur to nie słyszałem.
Posiadałem nowe auta i z niczym takim się nie spotkałem. Każdy ruch kierownicą bez względu na prędkość odpowiadał skrętem kół.
Dzięki za uwagi i sugestie.