WYSOKA PRĘDKOŚĆ = LUZY NA KIEROWNICY VW T5 2003

01 Maj 2019, 21:20

Witajcie,
otóż spotkałem się z dziwnym problemem i nie wiem co z tym zrobić.

Mianowicie wymieniłem praktycznie cale zawieszenie przednie (wszystkie drążki, tuleje itp) i w końcu nic nie stuka i niema żadnych luzów podczas postoju lub wolnej jazdy - powiedzmy do 100 km/h.

Powyżej tej prędkości pojawiają się luzy na kierownicy, tzn. pomimo tego, że delikatnie kręcę kierownicą do pewnego oporu to auto jedzie prosto.

Podczas jazdy np ok 160 km/h kierownica na luzy ok 2-3 cm względem osi.

Jak może być tego przyczyna ? Coś jeszcze muszę wymienić aby kierownica była "sztywna" ? W "serwisie" powiedział mi gość, że te auta tak mają i w zasadzie wszystkie tak mają przy tej prędkości - gorszych bzdur to nie słyszałem.

Posiadałem nowe auta i z niczym takim się nie spotkałem. Każdy ruch kierownicą bez względu na prędkość odpowiadał skrętem kół.

Dzięki za uwagi i sugestie.
kadabraabra
Nowicjusz
 
Posty: 13