Xsara nie opuszcza sie lewa szybka, od kierowcy

Xsara nie opuszcza sie lewa szybka, od kierowcy

22 Lut 2012, 12:18

Witam. Mam xsara 2 z rocznika 2002, kupilem ja jakies 2 tygodnie temu. I od poczatku zakupu nie opuszcza sie szyba od strony kierowcy. Gdy chce ja opuscic, przyciskam guzik i slychac tylko stukanie " puk" i tak za kazdym razem jak nadusze. Dzis zdjoelem tapicerke z drzwi aby sprawdzic dokladniej, jednak do zadnych cudów nie doszedlem. Jezeli ktos cos wie to bede wdzieczny za podpowiedzi.
pajak199
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 22 Lut 2012, 12:13
Prawo jazdy od: 03 12 2009
Auto: Citroen Xsara 1.6 16v 110km

Re: Xsara nie opuszcza sie lewa szybka, od kierowcy

24 Lut 2012, 10:38

Po zdjęciu boczka przyciśnij przycisk i zobacz co się stało,najprawdopodobniej nawalił mechanizm (np.urwała się linka,lub wyrobione jest gniazdo ,w które wchodzi końcówka silniczka)
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6916
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Xsara nie opuszcza sie lewa szybka, od kierowcy

27 Lut 2012, 14:59

No przypuszcalem ze cos z mechanizmem moze byc... tylko teraz pytanie czy musze kupic orginalny do xsary czy moge np jakis inny od innego auta? bo wymienic to tez nie bedzie latwo... bo to jest na nity mocowane, tak wiem idzie rozwiercic, tylko ze one sa " od dupy strony" ; o
pajak199
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 22 Lut 2012, 12:13
Prawo jazdy od: 03 12 2009
Auto: Citroen Xsara 1.6 16v 110km

Re: Xsara nie opuszcza sie lewa szybka, od kierowcy

27 Lut 2012, 15:57

Nity kupisz w ASO Renault,niestety,jeśli ten mechanizm siadł,to najlepiej jest go kupić a nie bawić się w wymianę np.linki.Poszukaj na Allegro.Przykładowo, do Mercedesa W210 mechanizm FEBI(cały ,bez silniczka) w zeszłym roku, można było wyhaczyć za ok. 200 zł.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6916
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Xsara nie opuszcza sie lewa szybka, od kierowcy

28 Lut 2012, 14:57

200 zl to jakos taniocha nie jest za to zeby sie opuszczala szyba ... Nity takie to ja tam mam, dzis jade do elektryka to sie dowiem co i jak. wtedy wam wszystko powiem bo moze ktos tez ma taki problem :)
pajak199
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 22 Lut 2012, 12:13
Prawo jazdy od: 03 12 2009
Auto: Citroen Xsara 1.6 16v 110km

Re: Xsara nie opuszcza sie lewa szybka, od kierowcy

01 Mar 2012, 17:33

Szyba juz dziala :) nie wiem jak tego nie zauwazylem ale gdzies niby byl kabelek przerwany :) Temat do zamkniecia :)
pajak199
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 22 Lut 2012, 12:13
Prawo jazdy od: 03 12 2009
Auto: Citroen Xsara 1.6 16v 110km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota GT86 nowej generacji już w 2019 roku Toyota GT86 nowej generacji już w 2019 roku
    Toyota potwierdziła, że pracuje nad drugą generacją swojego sportowego coupe. Jego premiery możemy się spodziewać na przełomie 2018 i 2019 roku. Tylnonapędowe coupe Toyoty o mocy 200 KM powstało z myślą o fanach szybkiej ...
    Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało! Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało!
    Czy to nie przesada? Aktualne samochody koncepcyjne zasilane energią elektryczną mają po cztery koła. Eliica bo tak nazywa się ten pojazd ośmiokołowy różni się od nich diametralnie – jest duża ma 5100 mm długości, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Tańczące dziewczyny
      Nissan 350Z
      Ładowanie samochodu - Seat Altea XL Electric Ecomotive
      Renault Kangoo Z.E. - 10000 sprzedanych egzemplarzy