SUZUKI SAMURAI RESORY LOVELLS

12 Lut 2011, 18:20

Witam koledzy :wink:

Chciał bym zakupić resory lovells , i chciał bym się dowiedzieć co o nich sądzie , jakie się na nich jeździ :?: czy opłaca się zakup czy kopic lepiej OME ??

Bardzo proszę o opinie :wink:

Dziękuje i pozdrawiam :wink:
Ostatnio edytowany przez samurajsj700, 03 Mar 2011, 09:59, edytowano w sumie 1 raz
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 08:17

wujek google pomoże

do wyboru masz oprócz Lovellsa OME i Dobinsons'a plus rodzima produkcja
Ostatnio edytowany przez Karson 27 Lut 2011, 22:02, edytowano w sumie 2 razy
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

15 Lut 2011, 08:22

przód: SUZ-5L-F ilosć lag 5, lift 40mm cena 465zł szt.
tył: SUZ-4+1-R/L ilość lag 4, lift 40mm cena 550zł szt.
http://www.dobinsons.pl/?id=164
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 15:45

MAZUROWE sa za 370zl-przod i 390zl-tyl wiec prawie wystarczy :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

15 Lut 2011, 17:40

A co masz teraz założone? Jeśli serię to pamiętaj że zdałoby się dokupić polibusze jeśli oryginalne gumy są w kiepskim stanie :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 19:05

Seria , i wiem wymienię :wink: ale dzięki

[ Dodano: 15 Luty 2011, 19:11 ]
I jeszcze podał by mi ktoś link do tych resorów od mazura :cry: Sorki
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 19:40

[link do oferty na Allegro wygasł]
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 20:19

A i pytam Jeszcze znawców tego teamtu nie będzie przewodów albo czegoś brakował jak zamontuje te resoru tam minimalny lift jest 3" a ja bym chciał jeszcze na wieszakach 2" ??
Ostatnio edytowany przez samurajsj700, 27 Lut 2011, 22:03, edytowano w sumie 1 raz
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 21:31

Na 5" to raczej wszystkiego braknie, wałów, przewodów itp. szczególnie pomyśl jak zmieni się kąt przedniego wału który jest dłuższy :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 21:33

A przy 4 -3.5 "?? tez??
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 21:38

U mnie kąty były trochę duże i pewnie przez to szybko dostał luzu na wieloklinie. A Mazur napewno inne zestawy też oferuje zadzwoń pogadaj.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 21:41

Zadzwonię będę gadać
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

16 Lut 2011, 09:06

a po co chcesz tak wysoko podnosić samochód? jak auto ma utonąć w błocie to utonie, wysokość tu nie pomoże. podczas jazdy w zakrętach nawet na czarnym, o trawersie nie wspominając - wysoki lift to porażka!
na jednym z rajdów PT widziałęm jak chłopaki samurajem (wyliftowanym właśnie) na trawiastym, równiutkim boisku (!!!) walnęli boka. a nie jechali wcale szybko!
to jak się taki samochód zachowuje podczas szybszej jazdy? nie chcę nawet myśleć.
minęły czas, gdy szło się w górę, teraz jest tendencja raczej odwrotna..
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

16 Lut 2011, 11:21

A teraz nie ma tendencji na szukanie kompromisu, relatywnie duzy prześwit i jak najniżej środek ciężkości? :mrgreen: Jest na to sposób...Wsadź mosty VLAP :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

16 Lut 2011, 14:46

A jeszcze ma takie pytanie , ja bym kupił tylko 2" i 2" wieszaki , to jedynym zmartwieniem będą katy na wała ma racje ?? Ale chyba da się do kupić dystansy tak ??
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997