[D] 159 1,9JTDM / 320d e90 / C 220 CDI w203 / S60 2,4 D5

Który model wybierasz?

Alfa Romeo 159 1,9JTDM - 150KM
12
50%
BMW 320d e90 - 163KM
8
33%
Mercedes C 220 CDI w203 - 150KM
0
Brak głosów
Volvo S60 I 2,4 D5 - 163KM
4
17%
Razem głosów : 24

[D] 159 1,9JTDM / 320d e90 / C 220 CDI w203 / S60 2,4 D5

12 Wrz 2016, 17:54

[D] 159 1,9JTDM / 320d e90 / C 220 CDI w203 / S60 2,4 D5

Podstawowe kryteria zestawienia:
- sedan segmentu D
- silnik diesla o mocy ok. 150KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 2005r.

Wytypowane modele do zestawienia:
- Alfa Romeo 159 1,9JTDM - 150KM
- BMW 320d e90 - 163KM
- Mercedes C 220 CDI w203 - 150KM
- Volvo S60 I 2,4 D5 - 163KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
W BMW i Mercedesie zastosowano łańcuch rozrządu. W e90 zdarzają się przypadki jego rozciągania jednak w silniku M47 jest on umieszczony jeszcze z przodu samochodu.
Należy zwrócić uwagę na wysoki koszt koła dwumasowego (LUK) w Volvo. W tej wersji S60 zauważalnie najniższy jest koszt usunięcia typowych usterek, które w Alfie są windowane przez układ kierowniczy.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15173
Zdjęcia: 453
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    10 najoszczędniejszych SUV-ów – testy drogowe Consumer Reports 10 najoszczędniejszych SUV-ów – testy drogowe Consumer Reports
    Hybrydowy Lexus UX i Toyota RAV4 to najoszczędniejsze SUV-y pod względem zużycia paliwa na rynku. Tak wynika z testów w rzeczywistych warunkach drogowych, przeprowadzonych przez największą i najbardziej prestiżową ...
    Jak producenci zarabiają na częściach Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...

  •