2.5 TDI V6 Ciekawa Sprawa

13 Lut 2014, 21:32

Nie wiem czy akurat ten temat pasuje do tego działu,jeśli nie to z góry przepraszam.
Jednak zaciekawiła mnie pewna kwestia,wszyscy wiemy jaką opinię zyskał sobie silnik 2.5 TDI V6 montowany w Audi A6,do czego zmierzam,a właśnie dziś wróciłem z ferii,rozmawiałem dwa dni temu z właścicielem ośrodka w ,którym nocowałem.
Rozmowa zaczęła się jak zawsze w moim przypadku,zapytałem jaki silnik ma jego samochoód(Audi A6 C5),Właściciel samochodu odpowiedzial 2.5 TDI V6,oniemiałem...następne pytanie jakie mu zadałem to czy jeszcze nie zrujnował go pieniężnie (w żartach,nie mam zwyczaju zaglądać nikomu do portfela),właściciel odpowiedział mi że nie...
Samochód ma przejechane ponad 250 tyś KM.
Co ciekawe zapytałem jak wyglądała sytuacja z wałkami rozrządu,właściciel (Pan Staszek) oznajmił mi,że jeszcze ich nie wymieniał ale mechanik powiadomił go,że problemy chyba właśnie się zaczeły..
Pan Staszek mi odpowiada na pytanie o wałkach..

-Słuchaj,wlałem mu Ceramizera i narazie mu nic nie jest (a dokładnie od 50 tyś przejechanych kilometrów),zaniemialem,wiem jak działa eramizer,jednak nikt ze znajomych nigdy go nie stosował.
Proszę o jakiekolwiek opinie o tym preparacie,jak myślicie czy on pomaga? Czy raczej przedłuża marną egzystencję tego typu akurat silnika,proszę Was odnieście się jakoś do tego tematu,z chęcią ogromną czekam na opinie.
Pozdrawiam.
Piotrek.
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 453
Zdjęcia: 64
Prawo jazdy: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Widzisz wypadek na drodze? Oto, co należy zrobić, a czego unikać
    Wakacje to okres najwyższej w całym roku liczby wypadków drogowych. W tym czasie mamy największą szansę, aby stać się świadkiem takiego zdarzenia. Nierzadko kierowcy doświadczają takiej sytuacji po raz pierwszy i zaskoczeni ...
    Pięćsetny, a zarazem ostatni Lexus LFA opuszcza fabrykę
    14 grudnia biały LFA w wersji z pakietem Nürburgring, ostatni z planowanych 500 supersamochodów, opuścił specjalnie wydzielony przez TMC zakład produkcyjny w fabryce Motomachi w japońskiej prefekturze Aichi. W ...

  •