20-30 tys diesel limuzyna

20-30 tys diesel limuzyna

12 Lip 2016, 21:19

Witam
Tak jak w tytule, poszukuje limuzyny z dieslem i mam do wydania około 30tys.
Myślałem o Mercedesie W211 320 CDI, BMW E60 525d, 530d jak i E65 730d i S320 CDI W220. Posiadałem starsze generacje tych aut i generalnie byłem zadowolony, 7 miałem z V8 a w E klasie mam 2.2 CDI. Co możecie powiedzieć mi o awaryjności E65, silnik uchodzi za rewelacyjny ale jak reszta? Znajomy miał i często coś mu się psuło ale może to wina zużytego już auta? Ja raczej szukam auta najmniej problematycznego z w/w i najrozsądniejszy wydaje się W211 bez airmatica ale w podobnych pieniądzach można już przebierać w E60 które bardziej mi się podoba tylko jak jest w nim z awaryjnością?
Patryk_
Początkujący
 
Posty: 52
Rejestracja: 01 Lut 2011, 14:06
Miejscowość: Suwałki
Prawo jazdy od: 01 03 2011
Auto: W210 220CDI

Re: 20-30 tys diesel limuzyna

12 Lip 2016, 21:28

Do E60 optimum to 3.0d, a w tym budżecie zadbany egzemplarz jest nieosiągalny. Ja bym się skłaniał ku MB E320 CDI - przedliftowe R6 to bardzo udany silnik.
Ossy
Stały forumowicz
 
Posty: 3909
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 15:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: 20-30 tys diesel limuzyna

12 Lip 2016, 21:55

BMW mają tak nawalone elektroniki, że awaria jednego z kilkunastu komputerów potrafi paraliżować całe auto. Cena za innowacyjność.

No i diesel w takiej limuzynie będzie już na wykończeniu, bo te samochody tłuką dziesiątki tysięcy km rocznie.
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 13958
Zdjęcia: 106
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji
    W sierpniu 1990 roku linię montażową zakładu w Kvasinach opuściła ostatnia seryjna ŠKODA z silnikiem umieszczonym z tyłu. Był to egzemplarz modelu Rapid (Š747) – stanowiącego atrakcyjną odmianę coupe niezwykle ...
    BMW Z9 Convertible 2000 BMW Z9 Convertible 2000
    Projekt BMW Z9 Convertible skupia się przede wszystkim wokół wnętrza, które ma ułatwiać podróżowanie i pozwolić kierowcy skoncentrować się na wykonywaniu podstawowych zadań poprzez wykorzystanie technologii ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Peugeot 406 Coupe, wnętrze
      Autosalon Genewa 2006
      Audi A4 Avant vs Seat Leon
      Daewoo Chairman - "koreański mercedes S klase"