323 czy 320?

323 czy 320?

23 Lut 2011, 22:17

Na wstępie tematu wiadomość do jigsaw:tak jak pisalem wczesniej o tych problemach z betami tak teraz po doświadczeniu z 320 d i jazdą 220kmh na autostradzie mogę powiedzieć,że jest to giciarska fura...przyspieszenie normalnie jak w f1,postanowiłem sobie też taką sprawdzić jak ma kuzyn,tylko,że nie w diselu bo mieszkam w królestwie niderlandów i nie wyrobiłbym na na podatek drogowy.Myślę o 320 albo 323 benzynka oczywiście,jak mniemam ten pierwszy ma dwa litry silnik i 150 koni a ten drugi 2,5 i 170,i pytanie z gatunku,czy ten pierwszy duzo mniej pali czy nie ma różnicy,no i wogulę jakies trafne wskazówki na temat tych dwóch silników,rocznik to myślę jakieś 2000,z góry dzięki za porady,pozdrawiam :lol:
BVB GÓRĄ!!!!!
szczupak25
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Rejestracja: 13 Maj 2010, 19:40
Miejscowość: Den Haag

Re: 323 czy 320?

24 Lut 2011, 19:27

Fajnie, że przekonałeś się na własnej skórze o czym jest mowa i trzeba było mnie obrażać?

Bierz 323i zdecydowanie - spalanie jak w 320i, osiągi sporo lepsze.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5037
Rejestracja: 10 Lip 2008, 13:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: 323 czy 320?

24 Lut 2011, 21:05

dzięki :grin: i przepraszam kolegę :grin:
BVB GÓRĄ!!!!!
szczupak25
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Rejestracja: 13 Maj 2010, 19:40
Miejscowość: Den Haag
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ford Focus - kompaktowy hatchback do miasta Ford Focus - kompaktowy hatchback do miasta
    W przypadku tego modelu najniższym spalaniem charakteryzuje się silnik Diesla 1.5 TDCi ECOnetic o mocy 105 KM. Producent deklaruje, że średnie zapotrzebowanie na olej napędowy jednostki to 3,4 l/100 km (w mieście: 3,8 l/100, ...
    Kia pro_cee’d GT - pierwszy szkic nowego samochodu Kia pro_cee’d GT - pierwszy szkic nowego samochodu
    Koncern Kia Motors opublikował wczoraj pierwszy szkic nowego samochodu o wyraźnie sportowym zacięciu - modelu pro_cee’d GT . Producent nie zdradza jeszcze wielu szczegółów dotyczących nowego modelu jednak ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Przewracanie Wranglera na koła
      Willys MB Jeep, 1943
      Dziewczyny na WojnaPP
      Rajdowe Seicento, silnik