5.5 tyś powyżej 100km

Re: 5.5 tyś powyżej 100km

13 Kwi 2012, 15:21

[link wygasł] co sądzicie o tej ibi? Warta ceny?
[link wygasł] albo ta honda?
młody937
Początkujący
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 Lip 2011, 18:09

Re: 5.5 tyś powyżej 100km

13 Kwi 2012, 17:41

Civic od młodego gniewnego co widać więc bym sobie odpuścił żeby nie było niespodzianek,Ibiza niby też widać że młody gniewny śmigał no ale jednak ją bym obejrzał.

A może takie coś [link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34290
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: 5.5 tyś powyżej 100km

13 Kwi 2012, 17:59

Właśnie ta civic to nie wiem co o niej myśleć, bo z drugiej strony silnik wymieniany...
Ogólnie rodzina mi fiata odradza, więc myślę ze bravo odpada
młody937
Początkujący
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 Lip 2011, 18:09

Re: 5.5 tyś powyżej 100km

13 Kwi 2012, 21:03

No a jak myślisz dlaczego był wymieniany silnik?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34290
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: 5.5 tyś powyżej 100km

13 Kwi 2012, 21:18

No chyba że takie cosik [link wygasł] i doprowadzić go do dobrego stanu :D
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34290
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: 5.5 tyś powyżej 100km

14 Kwi 2012, 07:40

Sorry, za 5,5k prawie każde auto będzie "petem" nowy w sklepie! szukasz bezwypadkowego i w idealnym stanie za tą kasę!? :oops: :oops: :oops:

Dziwne podejście kupujacego GOLF O.K. AUDi 80 fe!
Nagle pojawia sie FRONTERA a póżniej nawet SCORPIO ten to zimą całkiem nie da rady.
Jak dla mnie temat założony wyłącznie dla klikania.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Rejestracja: 22 Gru 2011, 21:37
Auto: citroen, chevrolet
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    [D] Mondeo mk3 1,8 / Lybra 1,8 / Laguna II 2,0 / Passat B5 2,0 [D] Mondeo mk3 1,8 / Lybra 1,8 / Laguna II 2,0 / Passat B5 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - kombi segmentu D - silnik benzynowy o mocy ok. 130KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2002 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Ford Mondeo mk3 1,8 - 125KM - Lancia ...

  • Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    14 Kwi 2012, 08:27

    Głupoty opowiadasz, podstawa to nowe, dobre opony.
    Od ponad 10 lat jeżdżę na nartach i jako, że mam bazę wypadową w Gorcach często tam zimną bywam(3-4 razy przynajmniej), moim staruszkiem także(napęd na tył).
    Na drodze publicznej nigdy nie było problemu z podjechaniem po wzniesienie, pod wyciąg także.
    Jest trudniej niż FWD ale i ono sobie nie poradzi na używanych, zużytych oponach.
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    14 Kwi 2012, 16:39

    Jasiek90 napisał(a):Głupoty opowiadasz, podstawa to nowe, dobre opony.
    Od ponad 10 lat jeżdżę na nartach i jako, że mam bazę wypadową w Gorcach często tam zimną bywam(3-4 razy przynajmniej), moim staruszkiem także(napęd na tył).
    Na drodze publicznej nigdy nie było problemu z podjechaniem po wzniesienie, pod wyciąg także.
    Jest trudniej niż FWD ale i ono sobie nie poradzi na używanych, zużytych oponach.


    Czytaj posty. Jesli auto z napędem na przód nie daje rady to na tył całkiem odpada, opony wiele tu nie zmienią (rozkład masy)
    robbydzia
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 440
    Rejestracja: 22 Gru 2011, 21:37
    Auto: citroen, chevrolet

    Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    14 Kwi 2012, 17:13

    robbydzia napisał(a):Czytaj posty. Jesli auto z napędem na przód nie daje rady to na tył całkiem odpada, opony wiele tu nie zmienią (rozkład masy)

    Masz rację - w samochodzie, który ma z przodu silnik i na przód napęd, to jego masa (silnika) dociska koła napędowe do nawierzchni. Kiedy jednak mamy z przodu silnik i napęd na tył to do normalnej jazdy na co dzień a tym bardziej w zimie samochód jest o wiele, wiele gorszy w porównaniu z poprzednią opcją (pod względem sterowności i wjeżdżaniem na ośnieżone wzniesienia). Lecz jest co innego, kiedy taki samochód ma przeznaczenie głównie do sportu jak BMW - wtedy napęd na tył daje dużo frajdy z jazdy. Więc jasiek przestań gadać głupoty, bo niewiele jest twoich postów, w których zawarłeś coś sensownego. Masz prawie zero doświadczenia i robisz z siebie znawcę.
    Rodney
    Początkujący
     
    Posty: 68
    Rejestracja: 20 Mar 2012, 17:59

    Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    14 Kwi 2012, 17:29

    Rodney poczytaj z łaski swojej co napisałem
    "jest trudniej niż FWD " ale bardzo dużo zależy od opon.
    Swoim samochodem z napędem na tył przejechałem za kierownicą ponad 50tys. km i mam pojęcie jak się zachowuje w różnych sytuacjach więc daruj sobie.
    Często też w zimę jeżdżę w to samo miejsce przednionapędowym samochodem rodziców więc mam porównanie.
    Z przednim napędem jest znacznie łatwiej na podjazdach, samochód zachowuje się też stabilnie ale np. wujek ma w swoim Audi kilkusezonowe opony i ma trudności na podjeździe do domu gdzie mój wjeżdża bez problemu.
    I nie życzę sobie takich docinków.
    Poza tym widać, że Wy z kolei macie niewielkie pojęcie o tym jak się projektuje drogi, podjazd MUSI być tak zaprojektowany by wjazd na niego samochodem nie stanowił problemu nawet w zimie, pod tym kątem dobiera się nachylenie i obojętne czy to Mazowieckie czy Małopolskie normy są dokładnie takie same.
    Nachylenie większe niż 12% może występować tylko na drogach lokalnych a i to na niedługim odcinku.
    Jasiek90
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2899
    Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
    Miejscowość: Zawichost
    Prawo jazdy od: 01 01 2001
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
    Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    15 Kwi 2012, 11:28

    Opony oponami a i tak nic nie zmieni faktu, że napęd na P jest znacznie lepszy zimą niż T.

    W zasadzie to nie wiem po co ta dyskusja o oponach, co to ma zmienic??? Proponuję zmienić dział, a tam napisze o znacznikach opon ich typach i własciwosciach i jak to się ma do napędów oczywiście.
    robbydzia
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 440
    Rejestracja: 22 Gru 2011, 21:37
    Auto: citroen, chevrolet

    Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    15 Kwi 2012, 12:21

    Czyli civic odpada... silnik wymieniany bo pewnie jakiś młody gniewny go zarżnął? Dlatego rozglądam sie za roverem 200 1.4 16v. Myślę ze to dobre rozwiązanie. Ew będe szukał vectry. Jakieś jeszcze propozycje? Hmm fiata mi dużo osób odradza, ale powiedzcie mi czy bravo 1.9 jtd to dobre auto? Warto szukać takiego? z golfem i 80 też raczej dajemy spokój, i z terenowym do 8tyś typu frontera też odpuszczam. Pozostaje szukać cos pokroju rover/vectra :)
    młody937
    Początkujący
     
    Posty: 109
    Rejestracja: 14 Lip 2011, 18:09

    Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    15 Kwi 2012, 13:46

    wracajac do tematu ;
    skoro zadajesz takie pytanie tutaj o typ auta , to moja sugestia jest taka -
    jeśli Rover to sprawdz wczesniej w okolicy czy masz mechanika znającego technologię Rovera,
    bo wielu jest takich którzy twierdzą że znają 8) - prosty jak cep, bułka z masłem
    tyle że póżniej Ty za ich dokształcanie bedziesz dopłacał :twisted:
    przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
    sympatyk
    Zaawansowany
     
    Posty: 878
    Rejestracja: 08 Cze 2010, 18:09
    Miejscowość: na skraju grodu
    Prawo jazdy od: 15 09 1976
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Freelander e picc. scuderia
    Silnik: Otto 95÷121
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    15 Kwi 2012, 16:49

    Tak Bravo z JTD jest jak najbardziej ok,silniki JTD należą do jednych z lepszych a samo auto jeśli było dbane to nie sprawia problemów.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34290
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: 5.5 tyś powyżej 100km

    15 Kwi 2012, 19:31

    A jak z korozją w tych autach? Ogólnie auto awaryjne, czy raczej nie? To z typu o które trzeba bardzo dbać żeby jeździło?
    młody937
    Początkujący
     
    Posty: 109
    Rejestracja: 14 Lip 2011, 18:09
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Monster Truck Rock Star, 11
      S2020005
      Jaguar