A6 c4 vs passat b5 vs omega B, sam do pracy kombi diesel

15 Lut 2011, 18:39

W volvo V70 jest silnik 2.5 TDI R5 natomiast w Passacie jest V6
PS. A co powiedział byś o Sharan/Alhambra/Galaxy z silnikiem 1.9 AFN u nas nim lawety targają do Niemiec. Poza tym jest to Van i ma potężną przestrzeń załadunkową.
adammtv
Aktywny
 
Posty: 286
Miejscowość: Złoty Stok

18 Lut 2011, 23:27

Van'y mnie nie isteresują. Wole przyczepe od Van'a. Nie wiem dlaczego ale nie lubie jeździć czymś takim. a kombi +przyczepa to to samo co bus. Poszukiwania się zmieniły. Z wszytskich informacji doszłem do wniosku: omega -odpada, a6c4- odpada, Passat- tylko 1,9tdi, doszedl merc w210-2,9td- ale juz odpadl, blachy sypia się, a za te pieniadze nie kupie w dobrym stanie. Oraz Vectra- 2,0 diesel znalazlem bardzo dobrze utrzymana ( jak nowka z salonu) brak ognisk jakiej kolwiek rdzy, ogolnie samocho super zadbany. w niedziele jade na 70% z fachowcem i moze juz kupie. jak cos sie pochwale, albo dam znac ze dalej szukam.
venom1990
Nowicjusz
 
Posty: 12
Miejscowość: Białystok

18 Lut 2011, 23:35

Vw passat kombi! Silnik 130 km 320 nm 1.9TDI ^6 biegow.
Zaladowany spalanie kolo 6-7 przy ciezkiej nodze. Zero problemow z turbodziora czy zamulaniem. Pd reaguje na gaz natychnmiast jak benzyna.
Jak do ci sie uda trafic to sa tez takie o mocy 145km i 340nm ale to zadkosc jak 160konne 1.8T.
Zawodnosc-jak dbasz tak masz, mnie nie zawiodl nigdy.
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
Seba TDI
Początkujący
 
Posty: 159
Miejscowość: Crewe UK

19 Lut 2011, 09:01

Passat B5 za tą kasę? Hmm...

To wygodne i ładnie jeżdżące auto, ale...
Ostatnio miałem okazję rozmawiać z dwuletnim użytkownikiem (sprowadzał z germanii) takiego Paśka i bez żadnych sugestii z mojej strony potwierdził wszystkie jego wady opisane m.in. tutaj http://www.motofakty.pl/artykul/vw_passat_1996_82112004_.html . Wspomniał też o elektryce, że mu się jakieś zwarcie robiło, które włączało immobilizer :D A ja utwierdziłem się w przekonaniu, że B5 to nie auto dla mnie, nie na polskie warunki.
kimkes
Początkujący
 
Posty: 160
Miejscowość: skątowni
Auto: Vectra B 1.8 16V

20 Lut 2011, 05:19

kimkes napisał(a):Ostatnio miałem okazję rozmawiać z dwuletnim użytkownikiem (sprowadzał z germanii) takiego Paśka i bez żadnych sugestii z mojej strony potwierdził wszystkie jego wady opisane m.in.



Mialem paska 1.6 96 sedan, 1.8 96 sedan, 1.8T kopmbi 99, teraz mam 1.9TDI 2001.
Ojciec mial 2.5 TDI kombi 99 a traz ma 1.8 kombi z 98.
Procz jednego przypadku gdzie padl mi zamek w 99 1.8T nie mielem problemow z elektryka.
Co do innych jak turbina-to bajki, jak nie dbalem w 1.8T to mi olej ciagnela, jak dbam w 1.9tdi to nawet krpopli nie uroni.
Jedyny mankament to wielowachacz(zreszta jak w kazdej marce) jest delikatny a za razem komfortowy. Niestety cos kosztem czegos.
Albo wygoda-wielowachacz, albo zywotnosc-macperson.

Ja akureat smigam po ''stole'' w uk, wiec nie zna problemu stukania, ale jak panowie macie problem TO MAM W OFERCIE WACHACZE FIRMY ATP Z 2 LETNIA GWARANCJA ZA OKOLO 800ZL. Firma ta produkiuje wachacze dla Febi Blistein-to dokladnie te same wachacze tylko inna nalepka. Zreszta okres gwarancyjny o tym swiadczy chyba.
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
Seba TDI
Początkujący
 
Posty: 159
Miejscowość: Crewe UK