Amerykanskie pick -upy

30 Gru 2009, 00:08

textor2 napisał(a): 7,8 (przyprowadził go Szwed, bo tam nikt nie chciał się podjąć tego kolosa) jak i HEMI.
problem nie tyle w pojemności co w ilości cylindrów i podawaniu gazu, żadnego hemi nie zrobisz na 2 generacji bo na wolnych obrotach kiedy hemi pracuje jak V4 gaz podawany był by i tak do wszystkich cylindrów co powoduje albo wybuch samoczynny albo wybuch w wydechu jedno i 2 dość nieprzyjemne ;)
BTW to zbrodnia gazować HEMI :mrgreen:
choć sam przyznam miałem gazik w powerstocku dużym :mrgreen: jakie zdziwienie na stacji benzynowej jak tankowałem najpierw rope później gaz :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

30 Gru 2009, 02:23

problem nie tyle w pojemności co w ilości cylindrów i podawaniu gazu, żadnego hemi nie zrobisz na 2 generacji bo na wolnych obrotach kiedy hemi pracuje jak V4 gaz podawany był by i tak do wszystkich cylindrów co powoduje albo wybuch samoczynny albo wybuch w wydechu jedno i 2 dość nieprzyjemne ;)
BTW to zbrodnia gazować HEMI :mrgreen:

w moim f-150 nie powinno byc tego problemu, nie ma HEMI jak w RAM-ach, za to spalanie mam wieksze.
Chociaz starsze Ramy to mimo HEMI pily jak smoki. Mialem RAMa 2004 V8, 5.7 litra, to robil 8.3 mili z galona. Przelicz sobie, autobusy mniej pala :mrgreen:
Dopiero od 2006 roku przerobili caly uklad, moj kumpel ma Rama 2006 to pali mniej jak moj f-150 mimo wiekszej pojemnosci, no ale coz wtedy o tym nie wiedzialem...
Ile to pali?
A ile pan wlejesz...
f-150
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: z katowni
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak skalibrować alkomat?
    Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...