[SUV-C] ASX 1,8 / Qashqai I 1,5 / 3008 I 1,6 / Grand Vitara II 1,9

Który model wybierasz?

Mitsubishi ASX 1,8 DiD - 116KM
2
50%
Nissan Qashqai I 1,5 dCi - 110KM
1
25%
Peugeot 3008 I 1,6 HDi - 109KM
1
25%
Suzuki Grand Vitara II 1,9 DDiS - 129KM
0
Brak głosów
Razem głosów : 4

[SUV-C] ASX 1,8 / Qashqai I 1,5 / 3008 I 1,6 / Grand Vitara II 1,9

17 Lut 2017, 19:21

Image
Podstawowe kryteria zestawienia:
- SUV lub crossover segmentu C
- silnik diesla o mocy ok. 120KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 2010 roku

Wytypowane modele do zestawienia:

- Mitsubishi ASX 1,8 DiD - 116KM
- Nissan Qashqai I 1,5 dCi - 110KM
- Peugeot 3008 I 1,6 HDi - 109KM
- Suzuki Grand Vitara II 1,9 DDiS - 129KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
Należy zwrócić uwag na koszt bardzo drogiego koła dwumasowego (LUK) w Mitsubishi, sprzęgła (AISIN), łożyska koła (SKF) oraz tylnych bębnów hamulcowych (Bosch) w Suzuki oraz tylnych tarcz zintegrowanych z łożyskami kół (TRW) w Peugeocie.

Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
Proszę o wypowiedzi stałych bywalców:
usprawnienie-dzialu-jakie-auto-kupic-vt110560.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14708
Zdjęcia: 411
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Schyłek ery diesla to już tylko kwestia czasu Schyłek ery diesla to już tylko kwestia czasu
    Może się wydawać, że blisko połowa samochodów użytkowanych przez Polaków to auta z silnikiem Diesla. Ich liczba jest jednak niższa niż sądzi wielu zmotoryzowanych – a co więcej, systematycznie spada. Samochody ...
    Silnik 2.5 D-4D w Hiluxie Powerboost Silnik 2.5 D-4D w Hiluxie Powerboost
    W Toyocie Hilux wzmocnione mogą być obydwa silniki Diesla, tj. 2.5D-4D i 3.0 D-4D. Ten pierwszy zyskuje 23 KM mocy (do 167 KM), oraz 67Nm momentu obrotwego (do 410 Nm). Silnik 3.0 D-4D w Hiluxie Powerboost będzie rozwijał ...

  •  
    • 12 cylindrowy silnik z samolotu
      Maserati GranSport
      Volvo XC60 T6 Drive-E wersja Platinum, bok
      BMW 320d