

Ogólnie powtórzę trzeba jechać z miernikiem lakieru i skorzystać z podnośnika w pobliskim warsztacie.
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
krzysiek4000 napisał(a):szybki z tego co tak czytam twoje wypowiedzi to coraz bardziej przekonuje się do starszych toyot i kto wie może sam kiedyś stanę się posiadaczem takiego wozu.
Koniu napisał(a):Żaden mit, co 20k robisz zawias za 2k.
Długo tu nie zabalujesz bo za chamstwo dostajesz warna.michał80 napisał(a):Już od kilku lat zaglądam na forum ale dopiero teraz się zarejestrowałem bo większego debilizmu jeszcze nie słyszałem.
Zapisz się do księgi rekordów Guinessa.. Twoi znajomi mają Passaty, żona ma Passata, Ty masz Scirocco, zapewne 2.0 TDI albo 1.4 TSI więc sorry ale dla mnie jesteś po prostu fan VW i tyle..michał80 napisał(a):Mam 2 znajomych co jeżdżą b5 i nic nie wspominają o problemach z wahaczami , co więcej dla żony przywiozłem 2 lata temu b5 2000r. 1.9TDi z Niemiec i 60tyś przejechaliśmy (a ona nie patrzy, dziura czy nie dziura wszędzie wjedzie ) i 2 miesiące temu na szarpakach sprawdzane podczas przeglądu i wachacze trzymają się elegancko.
To nie mity kolego, jestem z zawodu mechanikiem, w rodzinie jest Passat, znajomy miał Superba I generacji, Audi też były. Auta były chwalone np. Superb za jednostkę 1.8 T, Audi za dobre blachy ale zawias to był katorga..michał80 napisał(a):Radzę omijać opinie takich domorosłych ekspertów, bo to powielanie mitów opartych na doswiadczeniach ludzi którzy zakładają najtańsze zamienniki.
Koniu napisał(a):To nie mity kolego, jestem z zawodu mechanikiem, w rodzinie jest Passat, znajomy miał Superba I generacji, Audi też były. Auta były chwalone np. Superb za jednostkę 1.8 T, Audi za dobre blachy ale zawias to był katorga..
co 20k robisz zawias za 2k.
Ja się nie muszę wstydzić za siebie bo nie bajkami zapracowałem sobie na "renomę" na tym forum.michał80 napisał(a):Daj spokój chłopie i oszczędź sobie wstydu .
Może po prostu kit wciskasz. Dalej nie odpowiedziałeś czym jeździsz.. czyżby TSI?michał80 napisał(a):Czyli idąc twoim tokiem rozumowania to moja małżonka ( i wielu innych użytkowników) musi jeździć jakimiś nadzwyczajnymi egzemplarzami . Może papież je poświęcił ?
Koniu napisał(a):Może po prostu kit wciskasz. Dalej nie odpowiedziałeś czym jeździsz.. czyżby TSI?
Ty też się już nie pogrążajpkc napisał(a):No przepraszam, ale moim zdaniem to ty kit wciskasz.
Czyli co gość ma sam siebie zmienić?pkc napisał(a):Jeśli ktoś wydaję 2tysie na naprawę zawieszenia i wytrzymało 20tyś.km, to czym prędzej radził bym zmienić i mechanika i dostawce części.
Większe, nie az takie duże..pkc napisał(a):w Niemczech i innych krajach, robi duże przebiegi bez wymiany i to nie bajki, a fakt.
Może, nikt mu nie zabroni. Tylko taka osoba nie jest dla mnie wiarygodna bo ma VW tylko dlatego że to VW.pkc napisał(a):Może i nawet mieć 1.4TSI i co z tego?
pkc napisał(a):Na tle innych aut to zawieszenie w Polsce może i wypada słabo, ale to wina kiepskich dróg, a nie samego zawieszenia, ponieważ w Niemczech i innych krajach, robi duże przebiegi bez wymiany i to nie bajki, a fakt.
Koniu napisał(a):Dalej nie odpowiedziałeś czym jeździsz.. czyżby TSI?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI