AUDI A4 B5- wlacznik światel, przyciemnianie szyb, centralny

08 Cze 2015, 19:27

Cześć
chciałabym zasięgnąć 'fachowej' porady. Otóż samochód wymieniony w temacie należy do mojego mężczyzny i chciałabym na urodziny troche go udoskonalić jednak ma to być niespodzianka . Nie muszą być konkretne odpowiedzi bardziej chodzi mi o pytania jakie powinnam zadawać na wymienione tematy jeżdząc po serwisach i pytając się o koszt i jakość usługi. Nie będę ukrywać, że nie znam się na tyle aby zaufać mechanikowi bo pewnie jak zobaczy, że 1. jestem kobieta 2. kompletnie sie nie znam.. to bedzie chcial wydusic ze mnie ostatni grosz albo po prostu zrobić to na odpie**** :D

A więc, interesuje mnie przyciemnienie wszystkich szyb - czy powinnam dostac jakaś gwarancje? atest, że nie oslabiaja widocznosci?? z jakim kosztem moge sie liczyc? jakiej folii uzyc - zebym nie przeplacila tej najtanszej

Automatyczny włącznik świateł - o co pytac??? :cry:

No i centralny zamek - glownie koszt

proszę o pomoc! a może i nawet jakies pomysly na inne stosunkowo nie drogie "operacje" :)

PS aluski 17' dostał pod choinkę :naughty:
daisycutter
Obserwowany

Prawo jazdy: 10 04 2014
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Audi A4 B5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

10 Cze 2015, 09:44

Nie wiem co masz na mysli-przyciemnianie wszystkich szyb... :?: Zeby wszystko było zgodne z przepisami mozesz przyciemnić jedynie tylną szybę oraz tylne boczne.. :!:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2014

11 Cze 2015, 09:16

daisycutter napisał(a):A więc, interesuje mnie przyciemnienie wszystkich szyb - czy powinnam dostac jakaś gwarancje? atest, że nie oslabiaja