Przyciemnianie szyb - tylna i dwie boczne

Przyciemnianie szyb - tylna i dwie boczne

03 Cze 2009, 22:22

Witam. Chciałbym w swoim samochodzie przyciemnic szyby tylna i dwie boczne z tylu. Ogladalem folie na allegro ale nie wiem czy sie oplaca czy sa dobre itd... a pozatym mam pytanie ile moze kosztowac taki zabieg? Czy jak ma sie swoja folie to jest taniej czy moze probowac samemu? Prosze o porade.
konik890
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 01 Maj 2009, 16:09
Miejscowość: Myszków

03 Cze 2009, 23:49

Powiem krótko..jeżeli nie wiesz o co chodzi to sie do tego nie zabieraj to samo ze mną...poszukaj na google firmy które przyciemniają szyby i zadzwon do takiego kolesia umów się.Przyjedzie do CIebie i odrazu przedstawi ile bedziesz musial zaplacic mysle ze ok 450 do 600 zł wybierzesz sobie folie kolor,zaciemnienie pamietaj o legalnych procentach nigdzie chyba nie mozesz przyciemnic na maxa są wytyczne:P
Z resztkami tchu...
<3 civic <3 DOHC VTEC <3
TOLEDO
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 250
Rejestracja: 12 Mar 2007, 23:15
Miejscowość: Warszawa - Marysin

04 Cze 2009, 09:53

Był już podobny temat ale powtórzę. Przyciemnić szyby folią można samemu tutaj masz instrukcje jaka-folie-do-przyciemnienia-wybrac-vt18859.htm#p107548 ale lepiej pojechać do warsztatu zajmującego się tym jak wcześniej wspomniał TOLEDO. Lepsza opcja od folii jest to przyciemnianie piecowe. Piecowe przyciemnianie polega na metalizacji szkła tlenkami tytanu jest to lepsza trwałość od foli odporna na płyny trzeba wymontować szyby koszt to gdzieś ok. 1000 zł efekt jest jak przyciemnianie fabryczne i można też przyciemnić tak szybę przednią.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Rejestracja: 29 Sty 2009, 19:16
Miejscowość: POLSKA

04 Cze 2009, 10:43

Dzięki za podpowiedzi ale chyba jednak pojade do "specjalisty" od tych spraw i zrobie to profesjonalnie bo szkoda zapsuć wygląd swojego auta robiąc to na własna rękę.
konik890
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 01 Maj 2009, 16:09
Miejscowość: Myszków

04 Cze 2009, 19:11

piecowe jest lepsze w 100% legalne :)
Z resztkami tchu...
<3 civic <3 DOHC VTEC <3
TOLEDO
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 250
Rejestracja: 12 Mar 2007, 23:15
Miejscowość: Warszawa - Marysin

06 Cze 2009, 12:01

Poddałem szyby metalizacji tlenkami tytanu dawno temu(93r).Nigdy nie nałozyłbym zadnej folii,napylanie piecowe to rewelka,tylko?!Dobrze zastanów się jaki tembr odcienia chcesz uzyskać(ja miałem lustrzane :mrgreen: )oraz intensywność, byś nie miał problemów z Policją i koniecznie zabierz ze sobą certyfikat jakości z atestem.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 7332
Rejestracja: 02 Lut 2009, 12:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ferrari F40 - trzy centralnie umieszczone końcówki wydechu Ferrari F40 - trzy centralnie umieszczone końcówki wydechu
    Jak przystało na prawdziwą legendę motoryzacji, Ferrari F40 również imponuje wyjątkowym wydechem. W tylnej części samochodu znajdziemy jego trzy końcówki. I co ciekawe, nie wszystkie odpowiadają wyłącznie za ...
    Firmowe hatchbacki klasy C – co oferują wersje bazowe? Firmowe hatchbacki klasy C – co oferują wersje bazowe?
    Według najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego najpopularniejszym segmentem minionego roku okazała się klasa C. Od stycznia do grudnia zarejestrowano w sumie 139 tys. kompaktów. Jak podaje Samar, ...

  • 09 Cze 2009, 18:38

    nigdy nie widziałem po metalizacji..jak to wygląda? lepiej niż folia? na pewno jest droższe i o ile?
    Z resztkami tchu...
    <3 civic <3 DOHC VTEC <3
    TOLEDO
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 250
    Rejestracja: 12 Mar 2007, 23:15
    Miejscowość: Warszawa - Marysin

    Re: Przyciemnianie szyb

    24 Lut 2015, 17:16

    Jak masz swoje folie, to na pewno będzie taniej, pytanie tylko czy one są dobrej jakości? Szkoda będzie robić, by za rok dwa zaczęło się spytać, najlepiej spytah fachowców :) Jeśli jesteś z Warszawy polecę ci firmę na PW.
    dzaris
    Nowicjusz
     
    Posty: 12
    Rejestracja: 17 Maj 2014, 18:13
    Auto: Yaris

    Re: Przyciemnianie szyb

    24 Lut 2015, 22:24

    Uważasz że przez sześć/6/ lat nie okleił kilku szyb :o
    kant95
    Zaawansowany
     
    Posty: 695
    Rejestracja: 17 Lut 2011, 23:17
    Miejscowość: lublin
    Prawo jazdy od: 01 01 1981
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Chrysler Voyager
    Silnik: 2.5
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Van
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1995

    Re: Przyciemnianie szyb

    10 Sie 2017, 15:06

    Taki temat wiecznie żywy, sam szukam informacji na temat przepisów, legalności i itp i mam takie info https://artvocado.pl/przyciemnianie-szyb-w-aucie-dlaczego-warto/ wiem, że warto przyciemnić, więcej za niż przeciw :)
    Marek99
    Początkujący
     
    Posty: 144
    Rejestracja: 17 Sie 2011, 17:10

    Re: Przyciemnianie szyb

    10 Sie 2017, 22:08

    Same ZA ja tam u swoim przypadku żadnych minusów nie dostrzegam. Auto ładniej wygląda, nie nagrzewa się tak wewnątrz i nic nie widać co jest w środku.
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 8511
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, A8, ML
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8, 2.7

    Re: Przyciemnianie szyb

    10 Sie 2017, 22:13

    Mam w samochodzie dwie boczne tylne szyby przyciemnione. Tj. jest na nich taka naklejka, w dodatku niezbyt dobrze przyklejona. Mogę kupić coś takiego i sam najleić na tylną szybę? Jaki koszt?
    taquito
    Początkujący
     
    Posty: 201
    Zdjęcia: 13
    Rejestracja: 20 Sty 2017, 21:42
    Miejscowość: Bytom
    Prawo jazdy od: 07 02 2012
    Przebieg/rok: 9tys. km
    Auto: Alfa Romeo Giulietta
    Silnik: 1.4 TB 170KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2010

    Re: Przyciemnianie szyb

    10 Sie 2017, 22:35

    A po co Ci ona?? Rozumiem że to nalepka z atestem i takie tam pierdoły???
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 8511
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, A8, ML
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8, 2.7

    Re: Przyciemnianie szyb

    10 Sie 2017, 22:53

    Tak średnio dobrze wygląda przyciemniony tył, bez tylnej szyby. Co to za nalepka to nie wiem.
    taquito
    Początkujący
     
    Posty: 201
    Zdjęcia: 13
    Rejestracja: 20 Sty 2017, 21:42
    Miejscowość: Bytom
    Prawo jazdy od: 07 02 2012
    Przebieg/rok: 9tys. km
    Auto: Alfa Romeo Giulietta
    Silnik: 1.4 TB 170KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2010

    Re: Przyciemnianie szyb

    10 Sie 2017, 23:04

    taquito napisał(a):Tak średnio dobrze wygląda przyciemniony tył, bez tylnej szyby.
    w ogóle nie wygląda :mrgreen: czyli chcesz tylną szybę przyciemnić???? Jakie to auto??? Grande??? Około 150 zł u szybiarzy. Ogólne to sam tego nie zrobisz jak nie miałeś z tym doświadczenia szkoda kasy na folię żeby samemu kombinować bo i tak nie wyjdzie.
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 8511
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, A8, ML
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8, 2.7