Audi A4 b7 vs BMW seria 3

Audi A4 b7 vs BMW seria 3

01 Lut 2013, 20:27

witam takie pytanko ktory samochod waszym zdaniem lepszy chodzi mi glownie o silnik, zawieszenie(wiem ze audi ma wahaczowe tylko jak z trwaloscia tego zawieszenia??), cene czesci, spalanie( chociaz wydaje mi sie ze spalanie jest pewnie niemal identyczne) moze ktos uzytkowal te auta i cos podpowie??

chodzi mi o porownanie audi A4 b7 z BMW E90 przyjmimy rocznik 2006 ktory samochod byscie wybrali?? chodzi mi glownie o silnik disla audi 1.9 115 km i bmw 2.0 rowniez 115 km
nieznany
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 01 Lut 2013, 20:06
Auto: nie ma

Re: Audi A4 b7 vs BMW seria 3

01 Lut 2013, 20:29

Zdecydowanie BMW. Nie tak oklepane jak wszechobecne na wsiach ałdi i zdecydowanie lepsza frajda z jazdy ;) Wygląd i konstrukcja nowocześniejsza w dodatku
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 113
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Audi A4 b7 vs BMW seria 3

02 Lut 2013, 10:58

co do audi to moze miec problemy z przednim zawieszeniem, w bmw za to leca lancuchy rozrzadu ( w silnikach diesela 2.0 ) a czeste jest tez zepsucie elektrohydraulicznego wspomagania kierownicy, ciezko sie tutaj kierowac awaryjnoscia, kup zadbany serwisowany egzemplarz auta ktore ci sie bardziej podoba, ja np. wole audi od bmw ale to a4 kompletnie nie przypada mi do gustu i wzial bym bmw
dzida napisał(a):Zdecydowanie BMW. Nie tak oklepane jak wszechobecne na wsiach ałdi

nic mnie tak nie rozsmieszylo ostatnio
czempion
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 296
Rejestracja: 05 Sty 2013, 15:03
Prawo jazdy od: 17 09 2012
Auto: ford mondeo

Re: Audi A4 b7 vs BMW seria 3

02 Lut 2013, 11:14

teraz ałdi jest niszczone przez gówniarzerie tak jak kiedyś bmw - taka jest prawda
ideał polaczka - "ałdi w tedeiku w kłatro" - aż coś się robi normalnie...
dlatego wole merca lub lexa ;)
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 113
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Audi A4 b7 vs BMW seria 3

02 Lut 2013, 11:18

Z mojej strony dodam że warto rozejrzeć się po salonach samochodowych zdarza się że mają roczne/2 letnie samochody po pracownicze które są w bardzo dobrym stanie i z dobrym przebiegiem
przeważnie sprowadzane z salonów z niemiec więc jeżdzące po troche lepszych drogach niż u nas :)

Pozdrawiam
Grzegorz
sterngre
Nowicjusz
 
Posty: 44
Rejestracja: 11 Sty 2013, 13:30
Prawo jazdy od: 01 04 1997
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW
Silnik: 2000
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Audi A4 b7 vs BMW seria 3

02 Lut 2013, 14:36

tez chyba mi sie bardziej podoba BMW jesli chodzi o wyglad hmm ale czy dobrze porownujemy czy nie nalezaloby tego modelu porownywac do b8??B7 koniec produkcji 2007 a e90 poczatek dopiero 2005 stad chyba wynika roznica i w cenie i nowoczesniejszej konstrukcji jak to ktos wyzej napisal jak myslicie??
nieznany
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 01 Lut 2013, 20:06
Auto: nie ma
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dobry akumulator prosto z półki Dobry akumulator prosto z półki
    Nie zawsze to co stoi na sklepowej półce jest tym czym naprawdę powinno być. Akumulator jest na tyle specyficznym produktem, iż wraz z upływem czasu może utracić część swoich właściwości. Niestety, dość często zdarza ...
    Renault Berlinette Alpine A110 i trochę historii w sporcie Renault Berlinette Alpine A110 i trochę historii w sporcie
    Berlinette A110 zaprezentował Jean Rédélé na salonie samochodowym w Paryżu w 1962 roku. Samochód wzorowany na modelu Alpine A108 zyskał na stylu i stał się bardziej rasowy za sprawą bardziej płaskiej ...

  • Re: Audi A4 b7 vs BMW seria 3

    02 Lut 2013, 14:46

    b8- kosztowna obsluga ukladu jezdnego, nietrwale przekladnie kierownicze mimo wszystko wybralbym audi, juz wyzsza technologia od bmw
    czempion
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 296
    Rejestracja: 05 Sty 2013, 15:03
    Prawo jazdy od: 17 09 2012
    Auto: ford mondeo

    Re: Audi A4 b7 vs BMW seria 3

    02 Lut 2013, 15:15

    czempion napisał(a):wybralbym audi, juz wyzsza technologia od bmw

    To napisz mi dokładnie, co to jest ta wyższa technologia...

    Wracając do tematu wybrałbym BMW. Jeśli nie potrzebne Ci są żadne super osiągi, to zdecydowanie 320i :). 320d odradziłbym ze względu na często padające koła pasowe i inne usterki dla nowoczesnych diesli.
    Jakieś bzdurne rankingi, ale jeśli ktoś się na tym opiera to w 2011r trójka została uznana drugim najbardziej bezawaryjnym samochodem w ogólnym rankingu Dekry .
    BMW E60 530dA
    Daro20VT
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1470
    Rejestracja: 18 Sie 2009, 10:15
    Miejscowość: Warszawa
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: BMW E60 530dA
    Silnik: 3.0d
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2005
     
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50