Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
w BMW powiadasz? Pokaż mi V-kę w serii 3 (nie liczy się SWAP)Emejcz napisał(a):Zobacz tam silniki widlaste
i przez to masz wrażenie taniosci, bo raz na pół roku wsadzasz w auto 500zł. ŚwietnieNajczęściej spotkasz się ze straszeniem wielowahaczowym zawieszeniem - nie daj się zwieść. Komplet zakupisz za 500zł, a jak robisz sam to wymieniasz pojedynczo wahacze i cena spada.
mike1735 napisał(a): Najczęściej spotkasz się ze straszeniem wielowahaczowym zawieszeniem - nie daj się zwieść. Komplet zakupisz za 500zł, a jak robisz sam to wymieniasz pojedynczo wahacze i cena spada.
i przez to masz wrażenie taniosci, bo raz na pół roku wsadzasz w auto 500zł. Świetnie
czego to dowodzi, bo nie za bardzo rozumiem?Emejcz napisał(a):Twoje to rok 2008 i zobacz jaki przebieg, co ty porównujesz w ogóle?
To 10 lat różnicy i kilkukrotnie niższy przebieg niż mają A4 B5.
problemy z czytaniem ze zrozumieniem nie uchwyciłeś klu, czyli tego, żeEmejcz napisał(a):Jeden wahacz nie kosztuje 500zł i nie wymieniasz go 3 razy do roku.
nie trzeba być ekonomistą (przypadkiem ja jestem) żeby stwierdzić, że na dłuższą metę bardziej opłacalny jest większy jednorazowy wydatek niż kilka mniejszych - dolicz robociznę.w wymianę jednego czy dwóch wahaczy, co na dłuższą metę jest bez sensu, bo zaraz zacznie ci się trzaskać reszta. I tak w koło macieju...
aby potem zaprzeczyć sobie tym stwierdzeniemNie wiem czy wiesz, że te Auta sprowadzone przyjeżdżają na oryginalnym zawieszeniu z zagranicy przy przebiegach 300-400 tys.
Na logike auto z 2000 roku raczej już miało wymieniane elementy zawieszenia, więc nie będą tak wytrzymałe jak te w roczniku 2008 które jeździ jeszcze na oryginałach.
Emejcz napisał(a):Opacznie to rozumiesz. BMW uważam, za lepsze auto niż Audi. A4 to w końcu tylko klasa średnia.
Jakby mnie było stać to mój wybór padłby na to, ale jestem świadom różnic w cenach części i wyższych cen ubezpieczenia.
Emejcz napisał(a):Kumpel z robo ma Lagune 2.0t. Idzie to jak burza, ale 16 po mieście mu pali Coś za coś.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI