REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
jak najbardziej, nawet w e60 dobrze sobie radzi i przy tym jest bardzo ekonomiczna, da się w trasie zejść poniżej 5 litrów, mi w e60 średnio wychodziło niecałe 6 litrów (184KM), jednostka też bardzo elastyczna i cicha jak na R4. Co do napraw no to nie ma co się oszukiwać tanio nie jest i z częstotliwością psujactwa też jest różnie, są ludzie którzy jeżdzą dłuższy czas i nie robią nic a są taki którzy zostawiają 10k w pół roku. e90 musisz kupować z kimś ogarniętym albo jechać do ASO na kompa bo w BMW o tyle jest fajnie że każda część jest kodowana i masz wgląd do tego kiedy to ktoś zmieniał i czy zakodował. Co do automatów, bardzo wygodna sprawa, super zmienia biegi nie ma się do czego przyczepić ale nie są zbyt trwałe (ok 300k), na szczęście nie są kosmicznie drogie w naprawie, psują się dlatego bo nikt w nich oleju nie wymienia bo aby zmienić olej trzeba kupić miskę która jest odrazu z wbudowanym filtrem i uszczelką, tylko ASO cena ok 800 zł a poza tym procucent oficjalnie nie zaleca wymiany.Wewe napisał(a):pytanie ta jednostka będzie dynamiczna dla tego auta
Wewe napisał(a):BMW E90 sedan/kombi po lift jednostka 2.0 177 lub 184km i pytanie ta jednostka będzie dynamiczna