Autko w gazie za 3 tysiace dla studentka

28 Maj 2013, 08:38

Ja dodam jeszcze Peugeota 306.
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

28 Maj 2013, 09:15

Ja właśnie lubie te potworki. Możesz nimi gnać ile chcesz bo przy wciśnietym w podłogę gazie i tak nie spali ci więcej niż 10 litrów:)
westsider
Początkujący

Zdjęcia: 81
Auto: Nie mam

28 Maj 2013, 17:09

nie powiem fajne sa te 306 :) ale kurcze rocznikowo juz staruszki a bynajmniej ja tak mysle im starsze tym szybciej moze cos pierdynkac :)

Ile moze mniej wiecej kosztowac mnie ubezpieczenie np seicento 1.1 ?
Jestem młodym kierowca, prawko mam od miesiaca :) a to bedzie moja pierwsza furka :)

Aaaaa i jeszcze jedno mistrzowie :D chcialbym zalozyc jak zaoszczedze gaz do seicento 1.1 oplaca sie ?:)
Ogolnie to jest tak ze dzisiaj jedzie braciak mi do niemczech z kumplami i doradzil mi abym kupil pewnego benzyniaka z niemczech (a oni sie znaja na samochodach) i dopiero pewny gaz niz pchac sie w Polsce z niepewnym gazem.

Nie powiem tyle opinii tyle roznych ze zglupialem ;)
Marcello
Nowicjusz

Prawo jazdy: 24 04 2013
Auto: nie mam

28 Maj 2013, 19:43

Najpierw musisz sobie policzyć, czy w ogóle zwróci ci się koszt instalacji gazowej. Wszystko zależy od tego czy będziesz dużo jeździł autem. Co do wysokości ubezpieczenia to w sieci jest sporo porównywarek, gdzie możesz sobie policzyć.
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

28 Maj 2013, 19:51

a najlepiej to w ogóle iść do jakiejś agencji, tam ci wszystko powiedzą gdzie bedziesz miał najtaniej
westsider
Początkujący

Zdjęcia: 81
Auto: Nie mam

28 Maj 2013, 20:33