Auto +150 KM do 20k zł (audi, ew seat )

29 Wrz 2017, 19:58

Witam.. Nie jednokrotnie zaciągałem języka na tym forum w wielu kwestiach. I kolejny raz się do użytkowników zwracam bo chciałbym zmienić moje obecne 4 kółka. Sprawa ma się następująco że obecnie jeżdżę golfem 4 1.8t 20 V o mocy 150 KM.. Przesiadłem się na niego z Golfa mk3 1.8 90KM.. I była frajda nim jeździć ale już powoli mam go dość, mankamenty zawieszenia, trzeszczące plastiki, zniszczone uszczelki drzwi ( szum przy prędkościach powyżej 90 km/h)..

Zastanawiam się jedynie póki co między autami typowo niemieckimi (VW Audi BMW Seat)
Póki co najbardziej skłaniałem się ku Audi A6 C5 , ew Audi A8 . I tak naprawdę nie wiem w co bym się w przypadku tych aut wpakował.. BO o ile w przypadku Audi a6 silniki 1.8t to często spotykane zjawisko a ten silnik znam, to jednak zależy mi na trochę większej mocy i nie wiem czy skłaniać się ku silnikom 2.4 .. Co do modelu A8 to głównie spotykam się z silnikami 4.2 4x4 o których sprawności wiem całe nic..

I najbardziej skłaniam się ku Seatowi, ponieważ ostatnio urzekł mnie Leon Cupra o sportowym wyglądzie i tak naprawdę właśnie ku temu autu się najbardziej skłaniam bo przy niskiej pojemności całkiem sporą mocą dysponują takie autka ..

Także takie póki co dla siebie opcje znalazłem, może ktoś by podsunął mi jakiś inny pomysł.
gruszon18
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 03 09 2012
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Golf 3
Silnik: 1.8 GT KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

29 Wrz 2017, 20:10

komfort jazdy i wykonczenie wnetrza to audi zdecydowaniem skoro masz dosc trzeszczacych plastików to seat nie jest dobrym rozwiązaniem. Audi z 2.4 już fajnie chodzi i jest godne polecenie lecz trzeba się przygotować na sporo wieksze koszty napraw i serwisów niż w golfie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16271
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Wrz 2017, 20:14

A ja bym sie zastanowił, w golfie trzeszczą plastiki a ma np 250 tys przebiegu a takie A4 będzie mieć 450..te auta są stare to że coś trzeszczy to norma.
To nie są nowe auta i zdecydowanie im wyższy segment, większy przebieg tym zużycie wnętrza może być większe.
Uszczelki w golfie iv da się wymienić, plastików tysiące na alle..
Fakt wygoda lepsza ale takie auta moga być 10x bardziej zużyte.

No i ja bym się nie zgodził, wg mnie taki Leon 1 będzie miał deskę zbliżoną jak Audi A3 więc spasowanie będzie ok. Golf IV ma podobnie jak Octavia to wszystko na gorszym poziomie.

Takie A4 to by musiało mieć ze 180 koni żeby dawać podobną frajdę jak Golf turbo.

No i 1,8T - niższe koszty napraw, łatwo podnieść moc, za to 2,4 czy 2,8 fajnie brzmi ale te 6 garów od VW sprzed 20 lat może być niezłą skarbonką, wycieki, sprzęgła, skrzynie + zawieszenie.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

29 Wrz 2017, 21:58

No mój ma własnie z 400 k przebiegu.. Tego auta sprzedawać nie zamierzam, ale chce kupić coś z mniejszym przebiegiem . I z większą mocą własnie. . Dlatego się rozglądam za takim własnie Leonem, bo silnik pozostaje ten sam, a jedynie skrzynia i turbina zwiększa moc, a elektronika to tylko bajery
gruszon18
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 03 09 2012
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Golf 3
Silnik: 1.8 GT KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993