Auto dla dziadków-trochę wyższe.

26 Mar 2013, 17:32

Witam.Moi dziadkowie zamierzają kupić jakieś nowsze auto.Aktualnie mają renault megane I (rocznik 99).Parę miesięcy temu dziadek przeszedł operację i ma protezę szyjki kości udowej i potrzebne jest auto trochę wyższe bo pozycja za kierownicą w megance jest dla niego niewygodna,autko jest po prostu za niskie.

Interesuje się motoryzacją ale jestem młodym kierowcą i jeszcze "nieopierzony" w tych tematach.Ja myślałem nad suzuki sx4 ale egzemplarze takie ciekawsze dopiero od 28 tyś.

Konkretniej-auto wyższe od meganki,do 25-28 tysięcy złotych,najlepiej japońskie no i jak najmłodsze.Co możecie doradzić :?:
Miltonuh
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Honda Civic VI

27 Mar 2013, 12:03

Ford Fusion, Hyundai Getz, Dodge Caliber
Z tych 3 najbardziej skłaniałbym się ku ostatniemu.
szylozbi
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 0-11-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: MG ZS
Silnik: 2.0 iDT
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

27 Mar 2013, 14:23

Cos na wiekszych kółkach Toyota Rav4 z 2.0 D4D. Jak wieksze Honda CR-V. Automat może i by się przydał. To wygodna rzecz.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

27 Mar 2013, 14:48

Dziadek ma rozumiem Megane..? No to może Scenic? Mam i wysoko się siedzi. Żona jest zadowolona. Ostatnio ta wysoka pozycja uchroniła mnie przed wypadkiem,gdyż zauważyłem nad dachem innego auta dach jakiejś Astry,która bezczelnie wlatywała na czerwonym świetle na skrzyżowanie z dużą prędkością. Gdyby mi ten dach nie śmignął to wjechałbym na krzyżówkę (miałem zielone) i dostałbym w drzwi..,a tamta Astra zapie...ła z 70 km/h!!!
Może więc właśnie Scenic..?
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
 
Posty: 5789
Zdjęcia: 38
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km