Auto do 4-5 tysięcy

Auto do 4-5 tysięcy

10 Lip 2015, 07:35

Cześć Wam.

Możecie polecić jakieś auta z woj. sląskiego (jestem z Zawiercia) do 4-5 tysiecy? Modelu nie będę pokazywał, gdyż mogę jeździć każdym .. Byleby miało poduszki powietrzne i wspomaganie i nie trzeba było cały czas coś robić i płacić kupę kasy przy nim i było tanie w utrzymaniu.

Oraz na co uwagę najbardziej zwracać przy takich staruszkach? O co pytać sprzedających auta?

Ja się na autach wgl nie znam, nigdy się nie interesowałem, jestem informatykiem, to będzie mój pierwszy samochód, poprzeglądałem na tablicy samochody z okolic Zawiercia to tylko takie mi się w oczy rzuciły:

[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]


Dzięki wielkie za odp i pomoc !
Adek1243
Nowicjusz
 
Posty: 44
Rejestracja: 05 Lut 2014, 14:01
Prawo jazdy od: 05 02 2014
Auto: Nie mam

Re: Auto do 4-5 tysięcy

10 Lip 2015, 08:43

Punto I ok ale nie 1.1,nie jedzie i pali jak smok.
Czarna Corsa nawet nawet tylko zastanawia mnie ta niska cena pytanie czy ma podłoge?
Ta miętowa czy tam zielona też nawet ok.

zerknij na te oferty:
[link wygasł] - ten handlarz w większości handluje takimi Astrami i wszystkie zazwyczaj ma w ładnym stanie tylko błąd w mocy bo 1.4 miało 60km albo 82km choć tutaj obstawiam pierwszą wersje. Na plus wersja niemiecka więc lepiej wykonana.
[link wygasł] - wiem że stary ale bardzo ładny,przebieg pewnie Cie odstraszy bo podejrzewam że ma 450tys (raczej na 100% autentyczny) tylko wywalić wydech i będzie miód :ok:
[link wygasł] - po zakupie porządna konserwacja i będzie ok.
[link wygasł] - wrzucałem już pare razy tutaj na forum.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34274
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Auto do 4-5 tysięcy

10 Lip 2015, 09:23

[link wygasł]

A o tej co myślisz?

Fajne autka, ale tego golficzka bym się bał brać. Które byś polecał jako pierwszę jechać obejrzeć, czemu sie przyglądać, o co wypytać? Najlepiej chyba z jakims mechanikiem jechać, żeby się wszystkiemu przyjrzał nie?

Dzieki za odp. ;)
Adek1243
Nowicjusz
 
Posty: 44
Rejestracja: 05 Lut 2014, 14:01
Prawo jazdy od: 05 02 2014
Auto: Nie mam

Re: Auto do 4-5 tysięcy

10 Lip 2015, 09:43

Jakie będą dzienne przebiegi? Miasto czy trasa bardziej bo od tego zalezy czy lepiej kupić coś większego co spali tyle samo a nawet mniej na trasie ( Golf 1.8 z LPG, Astra 1.6 8v z LPG)
A w miasto taka Corsa 1.4, Fiesta 1.25, Punto 1.2 byłyby okej
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Auto do 4-5 tysięcy

10 Lip 2015, 09:46

Dzienne przebiegi raczej małe. Tyle co pojadę na studia do miasta 25 km ode mnie trzy dni w tygodniu( z Zawiercia do Dąbrowy Górniczej), albo gdzieś do galerii, czy na skałki. A w mieście to ew. na treningi bede jeździł 3 km ode mnie.
Adek1243
Nowicjusz
 
Posty: 44
Rejestracja: 05 Lut 2014, 14:01
Prawo jazdy od: 05 02 2014
Auto: Nie mam

Re: Auto do 4-5 tysięcy

10 Lip 2015, 09:59

Witam kolegę z Zawiercia :mrgreen:
Co do czarnej Corsy to niby ok, ale miałem 1.2 i z doświadczenia wiem, że mając na pokładzie więcej niż 2os oraz wzniesienie bardziej strome niż 1% to będzie męczarnia. Do tego spalanie nie takie małe :no:
Może coś z tych?
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł] silnik mógłby być lepszy, ale auto chyba z mojego osiedla (kolor się zgadza, nie wiem jak z numerami)
To tak na szybko :wink:
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 10733
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [SUV-D]Captiva 2,0 / Santa Fe II 2,2 / Sorento I 2,5 / Outlander I 2,0 [SUV-D]Captiva 2,0 / Santa Fe II 2,2 / Sorento I 2,5 / Outlander I 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - SUV segmentu D - silnik diesla o mocy ok. 150KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2007 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Chevrolet Captiva 2,0 VCDI - 150KM - Hyundai ...
    Legalizacja butli LPG Legalizacja butli LPG
    Zbiorniki montowane w instalacjach gazowych w Polsce posiadają 10 letnią ważność badania. Po tym okresie należy dokonać legalizacji lub wymiany zbiornika na nowy. Maksymalny okres użytkowania butli to 20 lat, chyba że dokument ...

  • Re: Auto do 4-5 tysięcy

    10 Lip 2015, 10:05

    Barol podał Ci fajne propozycje, szczególnie Golf. Ja bym pojechał go obejrzeć. :)
    Ode mnie takie
    [link wygasł] (bardzo ładny)
    [link wygasł]
    [link wygasł] (drogi ale nowy gaz)
    [link wygasł] (szczególnie Ci polecam, użytkowałem czasem i bardzo niskie spalanie. W dużym mieście jak Wrocław 9l, a to segment D + korki a wcale nie oszczędzałem szczególnie.)
    [link wygasł]
    [link wygasł] (ori przebieg, ocynk)
    [link wygasł]
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Auto do 4-5 tysięcy

    10 Lip 2015, 13:47

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi, z tych wszystkich najbardziej mi się podoba golficz. Tylko ciekawe czemu gośc sprzedaję, jak dopiero co założył sekwencję, taki golficz posłużył by kilka dobrych lat nie? Myślicie, że może być jakiś haczyk w tym?

    Macie może jakieś linki do seata ibizy? Mamie się podoba, a o samochodach prawie wszystkich w/w mówi "jak dla starego dziadka 60 letniego >.< " i jak tu kobicie to z głowy wybić haha :D
    I kupi się wgl oszczędną ibizę do 6 tys z wszystkimi opłatami itd.?
    Adek1243
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 05 Lut 2014, 14:01
    Prawo jazdy od: 05 02 2014
    Auto: Nie mam

    Re: Auto do 4-5 tysięcy

    10 Lip 2015, 21:37

    Tą niebieską III wrzucałem wczoraj na forum tutaj,cena początkowa podobno była 6500zł ale według mnie auto warte uwagi za tą kase to raczej na pewno nie powinien być trup.

    Tutaj masz kilka Ibizek:
    [link wygasł] - najlepszy idiotoodporny diesel.
    [link wygasł] - autentyczny przebieg (napis total przy przebiegu).
    [link wygasł] - od młodzika ale wygląda ok.
    [link wygasł] - bardzo ładny :ok:
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34274
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Auto do 4-5 tysięcy

    10 Lip 2015, 22:45

    Dzięki :P a są jakieś ibizy z LPG? :D bo tak 30-35 zł widzę wychodzi ibizie na 100km, a chciałbym zejść poniżej 20 jakby dało rade ;p jakby co zarzućcie linki do sedanów, bo moja mama mówi, że "te wielkie, z dupą" nie są młodzieżowe, tylko dla starych dziadków haha ;< jej sie podoba ibiza i ew. ten golficz ;d
    Adek1243
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 05 Lut 2014, 14:01
    Prawo jazdy od: 05 02 2014
    Auto: Nie mam

    Re: Auto do 4-5 tysięcy

    11 Lip 2015, 08:57

    A dla kogo to auto? Dla Ciebie czy mamy bo już się pogubiłem...
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Auto do 4-5 tysięcy

    11 Lip 2015, 09:15

    Rodzice po rozwodzie i nie mamy auta z mamą, także wiesz haha, uzbierałem troche kasy, ale na wache i tak ona będzie dawała, chyba, ze na studiach znajde jakas robote :P

    A też teraz mi mówi, że najlepiej od znajomego, tylko ta.. nie chce 2 lat czekać, aż jakiś łaskawy znajomy się znajdzie.

    jak pojadę oglądać auto to przed zakupem sprawdzić auto na stacji diagnostycznej czy coś?

    A chodzi mi i jej o hatchback, nie o sedan tak jak wyżej napisałem sorry ;P
    Adek1243
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 05 Lut 2014, 14:01
    Prawo jazdy od: 05 02 2014
    Auto: Nie mam

    Re: Auto do 4-5 tysięcy

    11 Lip 2015, 09:31

    No to Twoja kasa to niech nie wybrzydza bo nic nie kupisz dobrego... :roll:
    Jak się będziesz ograniczał do jednego modelu to albo nie kupisz nic długo albo wpakujesz się w złom. :ok:
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Auto do 4-5 tysięcy

    11 Lip 2015, 14:24

    Jakbyś założył temat z 1.5miesiąca wcześniej to mój sąsiad sprzedawał dobrą Ibize poliftową,2000rok za 6k,1.4 z lpg,sprzedała się w ciągu godziny po wystawieniu na olx.
    Tu nawet ładna Ibizka [link wygasł]
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34274
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Auto do 4-5 tysięcy

    12 Lip 2015, 12:43

    wtedy jeszcze nie myslalem o aucie haha :D

    [link wygasł]
    [link wygasł]
    [link wygasł]


    co myślicie o tych?
    Adek1243
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 05 Lut 2014, 14:01
    Prawo jazdy od: 05 02 2014
    Auto: Nie mam
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009