Auto do 4000zł pośrednio ekonomia-osiągi

26 Paź 2013, 08:22

kon146 napisał(a):Ta czerwona odpuść. 1.4 w Astrze ledwo się toczy

Dokładnie, potwierdzam. 1.4 nie jedzie. Szukaj 1.6 75KM, najlepszy do normalnej jazdy.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

26 Paź 2013, 13:40

Jadę obejrzeć ten biały, a teraz mam do was pytanie z innej beczki, gdyż nie mogę znaleźć informacji o tym. Czy jest możliwość, aby współwłaściciel posiadał 1 dowód rejestracyjny, a 2 współwłaściciel 2 duplikat? Chodzi o to, żeby nie trzeba było za każdym razem oddawać sobie dokumentów, a zostawianie ich w samochodzie to też nie jest dobry pomysł, istnieje taka możliwość? Znajomy właśnie będzie miał taką potrzebę i pytał się mnie, a powiem szczerze, że jestem zielony w tej sprawie.
Pozdrawiam
btw199
Nowicjusz
 
Posty: 41
Prawo jazdy: 15 05 2013
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Renault Thalia
Silnik: 1.4 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

26 Paź 2013, 16:44

I w obu dowodach są przeglądy wbijane..? Bzdura. Jeden powinni zdać. Łamią przepisy. Każdy z nas może zgłosić że zgubił dowód i wyrobi drugi... Wtedy zgodnie z prawem ten pierwszy uznany za utracony jest nieważny.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
 
Posty: 5789
Zdjęcia: 38
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

26 Paź 2013, 18:19

Nie, on się tylko mnie pytał spokojnie, czyli rozumiem, że to niemożliwe. W sumie racja z tym przeglądem, nie pomyślałem od razu.
btw199
Nowicjusz
 
Posty: 41
Prawo jazdy: 15 05 2013
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Renault Thalia
Silnik: 1.4 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

09 Lis 2013, 19:18