Auto do max. 6k

Auto do max. 6k

23 Paź 2010, 12:32

Witam, jako, że jeżeli niedługo uda mi się zdać prawko, to przydałaby się zmiana auta, które będzie użytkowane przez ojca i przeze mnie. Najlepiej aby auto nie było za małe, a więc jakby to było auto tylko dla mnie to wybrałbym coś pokroju civica V, a tutaj przydałoby się coś większego. Myślałem na Laguną I, które chodzą w całkiem przyzwoitym stanie już w okolicach 5k, ale nie wiem jak z awaryjnością i tego typu sprawami. Drugim autem branym pod uwagę byłby Peugeot 406, ale wiadomo, że w tej kwocie nie byłby w jakimś świetnym stanie, a i podobno jest to auto awaryjne.
Nie chcę już tutaj podawać kolejnych aut, bo pewnie i tak byłyby do odrzucenia, więc liczę na jakieś pomysły. Nie liczę na jakieś świetne auto w tej cenie, ale najważniejsze aby było bezawaryjne i sprawne technicznie. Wygląd też się liczy więc kanciaste i pordzewiałe od razu odpadają. Wygoda i komfort jazdy też jest ważne więc fajnie jakby nie było to auto, które jest strasznie głośne w środku i wyglądem deski rozdzielczej wypala oczy. Liczę więc na wasze propozycję.
Canibus
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 23 Paź 2010, 12:10
Miejscowość: inąd

Re: Auto do max. 6k

23 Paź 2010, 12:34

Moze ten civic tylko w sedanie... a jak cos wiekszego to audi 80 b4
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
Miejscowość: znikąd

Re: Auto do max. 6k

23 Paź 2010, 12:45

O civicu w sedanie też pomyślałem i wydaje się ok, ale trochę trudno takie dostać w przyzwoitym stanie (przynajmniej w moim województwie). 80 B4 za to bardzo trzyma cenę jak na swój rok więc nie jestem jakoś do końca przekonany czy się opłaca.
Inne auta, które mi przeszły na myśl to Honda Accord, Ford Mondeo i Opel Astra (o ile jeszcze nie zjadła go rdza)
Canibus
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 23 Paź 2010, 12:10
Miejscowość: inąd

Re: Auto do max. 6k

23 Paź 2010, 12:56

Może sie nie opłaca jako rocznik /cena ale te auta sa bardzo wytrzymałe i maja ocynkowane nadwozie... no opla juz napewno zezarla rdza... :grin: accord spoko ale jest przydługi... może lepiej dołożyć jeszcze troche kasy bo do tych 6 koła to nie za dużo jest ciekawych pozycji
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
Miejscowość: znikąd

Re: Auto do max. 6k

23 Paź 2010, 13:19

A w wyższej kwocie co byłoby ciekawego? Auto na pewno nie będzie kupowane jeszcze w tym roku, bo na chwilę obecną nie ma jeszcze nawet tych 6k, ale powiedzmy, że na przyszły rok w wakacje mógłbym wydać już te 7k, ale auto musiałoby być naprawdę w świetnym stanie i bezawaryjne. Tata dobre kilka lat temu trafił na taką "okazję" i kupił Uno za 7k i okazało się kompletną padaką, bo z silnika były ciągłe wycieki i inne problemy przez co zdarzało się, że potrafiło stanąć na środku drogi więc na sam widok Uno rzygam i nie chcemy więcej trafić na jakieś g...o, które wygląda ładnie, a później okazuje się niezdatne do jazdy.
Canibus
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 23 Paź 2010, 12:10
Miejscowość: inąd

Re: Auto do max. 6k

23 Paź 2010, 13:33

A to juz zalezy od stanu... za 7 tyś musisz spuscic z tonu troszke wobec auta :razz: bo napewno nie bedzie w super stanie bo to juz leciwe samochody... ogolnie polecam ta audi 80 bo mialem osobiscie i bylem zadowolony... i jezdzilem tez hondami przyjemnie sie prowadza i wlasciciele nie narzekaja no moze troche na karoserie i porownanie una do tych aut to nie porozumienie :razz: jeszcze moze seat toledo moglbym polecic a wogole to kup w w miare dobrym stanie i nie okazyjnie a bedziesz zadowolony :razz:
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
Miejscowość: znikąd
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opel ADAM zdobywa nagrodę Red Dot za wzornictwo Opel ADAM zdobywa nagrodę Red Dot za wzornictwo
    Zdaniem ekspertów i klientów, doceniających niekonwencjonalny wygląd i przełomowe technologie, Opel ADAM to prawdziwy krzyk mody. Najnowszym potwierdzeniem tej opinii jest renomowana nagroda Red Dot za wzornictwo, ...
    Nowy Lexus IS - zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo Nowy Lexus IS - zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo
    Lista wyposażenia standardowego nowego Lexusa IS obejmuje najszerszy z segmencie kompaktowych sedanów zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo. Te intuicyjne w obsłudze funkcje łączą optymalne wspomaganie ...

  • Re: Auto do max. 6k

    23 Paź 2010, 13:46

    To nie jest porównanie do Una, tylko do tego, że można się łatwo naciąć :P Wiadomo, że nie będę oczekiwać nie wiadomo czego od auta za taką kwotę, ale wymagam przynajmniej tego aby wymagało jak najmniejszego wkładu finansowego.
    Canibus
    Nowicjusz
     
    Posty: 18
    Rejestracja: 23 Paź 2010, 12:10
    Miejscowość: inąd

    Re: Auto do max. 6k

    23 Paź 2010, 13:57

    Wez ze soba zaufanego mechanika i najlepiej na jakichs kanal wjechac...a i jeszcze jak okaze sie ze auto sprzedaje handlarz podziekuj mu(opcjonalnie uderz z bani :razz: ) nie kupuj od razu przespij sie z problemem obejrzyj kilka aut i bedziesz mial porownanie jak sie trafi jakies dobre bierz i nie bedziesz mial problemow doskładaj troszke pieniedzy ale tez wiadomo ze po zakupie trzeba te 1500 wrzucic w pojazd :razz:
    nitro
    Zaawansowany
     
    Posty: 928
    Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
    Miejscowość: znikąd

    Re: Auto do max. 6k

    23 Paź 2010, 15:49

    Seat Cordoba
    [link wygasł]
    Daewoo Lanos
    [link wygasł]
    Daewoo Leganza
    [link wygasł]
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Auto do max. 6k

    23 Paź 2010, 16:47

    Leganza bardzo fajne autko, ale w tej cenie trudno o jakiś bardziej zadbany egzemplarz więc raczej odpada. Lanos za to wydaje się fajny, co prawda z wyglądu dla mnie jest średnio, ale w tej cenie można spotkać bardzo zadbane egzemplarze z gazem. Nie wiem tylko jak się sprawuje silnik, czy jest wygodne i jak znosi nasze dziurawe drogi?
    Canibus
    Nowicjusz
     
    Posty: 18
    Rejestracja: 23 Paź 2010, 12:10
    Miejscowość: inąd

    Re: Auto do max. 6k

    23 Paź 2010, 17:03

    -do silnika na ogół nie ma zastrzeżen,jedyne co to lubi sobie swoje wypić więc najlepszą opcją będzie gaz.
    -jeśli nie zamierzacz często jeżdzić na długie trasy to jest dość wygodne
    -dużym atutem Lanosa jest to że dobrze znosi nasze piekne dziurawe drogi
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Auto do max. 6k

    23 Paź 2010, 19:39

    a może citroen xm ? full wypas
    Papież? A ile on ma dywizji?

    J. Stalin
    emilo222
    Aktywny
     
    Posty: 395
    Rejestracja: 25 Lip 2010, 11:53
    Miejscowość: kuj-pom inowrocław

    Re: Auto do max. 6k

    23 Paź 2010, 20:31

    Z wyglądu tragedia, a gdybym już miał wybierać między takim wozem, to wybrałbym Xantie.
    Podobno świetne i wygodne auto, ale z zawieszeniem trzeba jeździć po specjalnych serwisach. Do pierwszego lepszego mechanika nie pojadę.
    Canibus
    Nowicjusz
     
    Posty: 18
    Rejestracja: 23 Paź 2010, 12:10
    Miejscowość: inąd

    Re: Auto do max. 6k

    23 Paź 2010, 22:20

    Co powiecie o tej BMW:
    [link wygasł]
    choody92
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 27 Wrz 2010, 16:56
    Miejscowość: Grojec

    Re: Auto do max. 6k

    24 Paź 2010, 10:36

    żle nie wygląda
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Jaguar