Auto z charakterem do 16k. Pomocy gdyż już się pogubiłem.

Auto z charakterem do 16k. Pomocy gdyż już się pogubiłem.

28 Kwi 2009, 20:24

Witam
Wcześniej jeździłem Honda Hornet(100km) i od auta oczekuję tego samego uśmiechu na twarzy:)
Szukam auta, które przy spokojnej jeździe nie będzie palic więcej niż 8-10L.
Co do zabawy, to wtedy nie będę zwracał na to uwagi;)
Mieszkam na przedmieściach, także mam możliwośc do pobawienia się osiągami.

Po godzinach na forum i na allegro po prostu już się zakręciłem i potrzebuję Waszej pomocy.
Nie szukam np Passata, ponieważ nie posiadam dzieci, A4 wydaje mi się za spokojne, a Uno turbo...no cóż, osiągi to jednak nie wszystko.

W grę wchodzi BP+sekwencja albo niezłe TDi

Przez głowę przechodziły mi już Civic V,VI gen (vti lub v-tec 125km, hatch i coupe), A3, Eclipse :razz: 206 s16, Clio williams, SPORT, e30 na rajdowo, e36, Ibiza cupra/TDi, fiat coupe, alfa GTV(piekna) Megane coach, Corolla carlos sainz, celica, saxo vts, 106 rallye(trochę za małe) CRX, MR2 i wiele innych.

Mechanicy odradzili mi francuzy i eclipse- koszty utrzymania
fiat i alfa- jakośc
Clio sport :twisted: niestety nie utrzymam itd itp....
Korci mnie Civic Vti jednak nie wiem jak się ma jego utrzymanie... :roll:
A3 jest fajna, chociaż jest bardzo wygodna, a pragnę od auta troszkę takiej ostrości i oporu.

Proszę o pomoc, gdyż osoby patrzące na sprawę z boku mogą mi rzucic nowe światło na oczywiste sprawy:) Pomóżcie mi znaleźc owy złoty środek:)
Z góry dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam
Cały czas będę odpowiadac na pytania aby się dokładniej okreśic:)

Zaznaczam, że pracuję dorywczo/studia. Gdybym miał stałe dochody to jadłbym suchy chleb ale kupił ECLIPSE albo CLIO SPORT
Największą radośc z życia czerpię z jazdy samochodem, jednak muszę się liczyc z kosztami co obcina mi skrzydła;pp
Walczę wewnętrznie pomiędzy zdrowym rozsądkiem, a diabłem tkwiącym we mnie;)
Zastanawiam się mocno pomiędzy A3 i Civic oraz Ibiza Evo2....pomóżcie:)
The Car is You, You are The Car
DoItAll
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 28 Kwi 2009, 19:31
Miejscowość: Kraków

29 Kwi 2009, 12:58

:roll: Jak chcesz się wyszaleć polecam Audi A4 Turbo tu masz kolesia który sprzedaje

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gTmgXn5vDkc[/youtube]

za 16.6k :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio edytowany przez Parzo, 30 Kwi 2009, 18:44, edytowano w sumie 1 raz
Kocham jazdę :)
Parzo
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 29 Kwi 2009, 12:32
Miejscowość: Kaniów

29 Kwi 2009, 15:29

Ciekawy :wink:
a wiesz może jakie jest jej spalanie przy spokojnej jeździe?
Bo przy zabawie nikt nie patrzy na spalanie :twisted:
The Car is You, You are The Car
DoItAll
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 28 Kwi 2009, 19:31
Miejscowość: Kraków

29 Kwi 2009, 15:41

Parzo napisał(a):https://www.youtube.com/watch?v=gTmgXn5vDkc


Niewiele można się z tego filmu dowiedzieć. Chyba komuś zależało tylko na pokazaniu radia ;) I jeszcze ta muzyka... :) Brak zdjęć z zewnątrz (jak się chwalić, to porządnie ;)
Smerda_Jajeczny
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 18 Lip 2008, 10:42
Miejscowość: \/\//\\/\//\

29 Kwi 2009, 17:50

Smerda_Jajeczny napisał(a):Niewiele można się z tego filmu dowiedzieć. Chyba komuś zależało tylko na pokazaniu radia ;) I jeszcze ta muzyka... :) Brak zdjęć z zewnątrz (jak się chwalić, to porządnie ;)


Tak masz racje mało (prawie nic) nie widać...
Mój kuzyn ma takie autko jakoś nie płacze ze względu na spalanie :mrgreen: :grin:
Na razie jest w Turynie ale jak wróci to dopytam.
Pozdrawiam.
Kocham jazdę :)
Parzo
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 29 Kwi 2009, 12:32
Miejscowość: Kaniów

30 Kwi 2009, 21:19

Doszedłem do wniosku, że 1.8t w benzynie jednak będzie troszkę za drogie w utrzymaniu
Teraz czas na konfontację:)
Po jednej stronie A3 i Ibiza Fl 1.9TDI a po drugiej Civic 1.6sohc v-tec 125KM+ lpg sekwencja

Jak widzicie frajdę z jazdy tymi samochodami, oraz koszty utrzymania?
Osobiście skłaniam się ku Civicowi, jednak koledzy cały czas mi mówią żebym kupił dieselka i będzie wypasik bo tanio i fajnie...pomijając to, że takimi jeżdżą, stąd ich stronniczośc

Co Wy drodzy forumowicze o tym myślicie :?:
The Car is You, You are The Car
DoItAll
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 28 Kwi 2009, 19:31
Miejscowość: Kraków
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji w testach Euro NCAP Hyundai Santa Fe Nowej Generacji w testach Euro NCAP
    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji został uznany za najbardziej bezpieczny samochód w swoim segmencie, w ocenie Euro NCAP w 2012 roku. Wyniki we wszystkich kategoriach testowych okazały się najlepsze w klasie, co czyni ...
    Nowa Honda Civic Type R - pierwsze szczegóły i zdjęcia Nowa Honda Civic Type R - pierwsze szczegóły i zdjęcia
    Na Targach Motor Show we Frankfurcie podczas Konferencji prasowej, prezydent Honda Motor Europe ujawnił pierwsze szczegóły gorąco oczekiwanego nowego modelu Civic Type R. 2 - litrowy silnik nowego Civica Type R z bezpośrednim ...

  • 30 Kwi 2009, 23:14

    Diesel:
    +tani w utrzymaniu :cool:
    +mało pali :lol:
    -nie bardzo się nim wyszalejesz dopiero ok 2,5 - 3 tys obr dostanie kopa :???:

    Benzyna:
    +szybka i dynamiczna jazda :lol:
    +palenie gumy :lol:
    -trochę trzeba mu dolać :cry:
    -spala hektolitry paliwa (wiem ze będą głupie komentarze ale zależy jak kto trafi)

    Bardziej polecał bym diesla :roll:
    Kocham jazdę :)
    Parzo
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 23
    Rejestracja: 29 Kwi 2009, 12:32
    Miejscowość: Kaniów

    01 Maj 2009, 11:04

    Co do spalania, to przy sekwencyjnej lpg wyjdzie to samo, możliwe że taniej nawet benzyną.

    Myślisz, że ogólne utrzymanie jest jednak tańsze?
    The Car is You, You are The Car
    DoItAll
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 28 Kwi 2009, 19:31
    Miejscowość: Kraków

    01 Maj 2009, 14:36

    Parzo napisał(a):Diesel:
    -nie bardzo się nim wyszalejesz dopiero ok 2,5 - 3 tys obr dostanie kopa :???:


    Chyba ocipiałeś, zwykle max. moment w dieslu jest przy 2000 obr. a max. moc przy 4000 obrotów. - łatwo z tego wywnioskować że powinno się jeździć w tym przedziale, w praktyce jednak od 1800-3500 spokojnie wystarcza do dynamicznej jazdy.

    Jak benzyna jest taka dynamiczna wg. Ciebie, to chyba dopiero powyżej 4000 obrotów, bo niżej to muł niesamowity.
    <b>don't stop tryin'
    one day you
    you will flyin'
    qki007
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1054
    Zdjęcia: 9
    Rejestracja: 15 Lis 2008, 20:53
    Miejscowość: Zamość
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      S2020005