Auto za około 4 tyś

Re: auto za około 4 tyś

03 Sie 2008, 17:44

no wiesz wstawiasz klate dlubiesz silnik , gora od 1,2 :wink: pomieszalo mi sie zapomnialem ze to auto dla ciebie odpada ale serio nie jest zle :wink:
Manfred
Aktywny
 
Posty: 391
Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23
0

Re: auto za około 4 tyś

03 Sie 2008, 18:12

silnik moze by nawet 1.0 ale cc jest za małe i bałbym się nim jechac w dłuższe trasy, nie mówiąc juiż, że składa się jak harmonijka;]
mat1
Nowicjusz
 
Posty: 21
Rejestracja: 06 Lut 2008, 20:06
0

Re: auto za około 4 tyś

03 Sie 2008, 18:20

powiem ci ze z tym skladaniem nie jest tak zle a powiem Ci ze takie male autko potrafi dac wiele przyjemnosci 8) te miny kierowcow wiekszych bardziej markowych samochodow jak nie mogo nawet dogonic takiego cieniaska - ja to lubie - male i szybkie uno cc sc tico itd ale wiadomo gusta i potrzeby sa rozne
Manfred
Aktywny
 
Posty: 391
Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23
0

Re: auto za około 4 tyś

03 Sie 2008, 18:45

Manfred napisał(a):miny kierowcow wiekszych bardziej markowych samochodow jak nie mogo nawet dogonic takiego cieniaska


To znaczy jakich większych, markowych samochodów, które mają problemy z rozwinięciem 120 km/h? ;)
Smerda_Jajeczny
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 18 Lip 2008, 10:42
Miejscowość: \/\//\\/\//\
0

Re: auto za około 4 tyś

03 Sie 2008, 19:00

malo wiesz o takich autach :lol:


oj bardzo malo


nawet mi sie gadac z toba o tym nie chce bo wydaje mi sie ze i tak nie zrozumiesz :lol: :lol: :lol:

powiem ci tak uno z silnikiem 1,4 turbo setke daje rade w 6 - 7 sekund :wink: i mowie tu o takim w miare seryjnym uno turbo nie wydlubanym na maksa 8)

taki rozne paski golfiny itp sa strasznie mulaste przy takich malych samochodach w mocnych wersjach - serio takie cc czy sc z silnikiem 1,2 daje rade a jak sie uturbi to juz jest wymiatacz
Manfred
Aktywny
 
Posty: 391
Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23
0

Re: auto za około 4 tyś

04 Sie 2008, 17:28

jechalem CC Sportingiem 1,1 z kumplem na Beach party
to kolega Astra I 1,4 nei mogl mnie dogonic....
przez kom prosil mnie zebym zwolnił


takie cc 1,1 nei ma zadnych problemow z rozwinieciem 160km/h
a jak trafisz na dobry model to na max pocisnie 170-175

ten ktorym jechalem bylo idalne (75 tys przebiegu) to v-max mial 180


wiec kto podskoczy ?
wdz_
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 112
Rejestracja: 08 Lip 2008, 20:25
Miejscowość: Ciechanów
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [C] C4 II 1,6/Focus mk3 1,6/Astra J 1,6/Auris I 1,33/Golf VI 1,6 [C] C4 II 1,6/Focus mk3 1,6/Astra J 1,6/Auris I 1,33/Golf VI 1,6
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu C - silnik benzynowy o mocy ok. 110KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2011 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C4 II 1,6 - 120KM - Ford ...
    Jazda po spożyciu alkoholu - alkoholowy zawrót głowy Jazda po spożyciu alkoholu - alkoholowy zawrót głowy
    Zdarzenia drogowe będące wynikiem jazdy po spożyciu alkoholu od wielu lat stanowią przekleństwo polskich dróg. Podjęte przez policję działania przynoszą efekty, ale wciąż jest wiele do zrobienia.

  • Re: auto za około 4 tyś

    04 Sie 2008, 17:37

    dodam tylko iz mam tez seja 1,1 zwyklego nie sportinga i to fakt z tymi maksymalnymi predkosciami podanymi przez wdz_ kolega wytyranym vanem tez mykal 175
    Manfred
    Aktywny
     
    Posty: 391
    Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23
    0

    Re: auto za około 4 tyś

    16 Sie 2008, 23:31

    witam mam do sprzedania fieste 1.1 94 r w chrzanowie, uzytkowalem 2 lata i zrobilem zawieszenie uklad kierowniczy, zaplon, nakdkole, sprzeglo, akumlator wymienilem. Calosc wyniosla mnie jakie s 4 k pln, aktualnie zakupilem auto, jesli bylbys zainteresowany gg 1233707
    tel 660908798 Cena 2100 zl (oc do kwietnia), i to pelen koszt auta (nie trzeba nic robic, zadnego rozdzadu, hamulcow)
    Jak przyjedziesz z osoba, ktora bedzie wstanie ocenic stan tego auta to kupisz bez pytan..... a 2000 zostana na paliwo:D.
    Pokojowe sily 52 armii
    steefaan
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 16 Sie 2008, 23:27
    0

    Re: auto za około 4 tyś

    18 Sie 2008, 19:03

    Mialem CC 1.1 i jest to strasznie dynamiczne auto, naprawde goscie w "stuningowanych" golfach albo innych podobnych moga tylko patrzeć z niedowierzaniem jak ich CC wyprzedza, prowadzi się tez bardzo dobrze i jak na taka dynamike to spalanie jest takze niewielkie.
    Taczer90
    Nowicjusz
     
    Posty: 10
    Rejestracja: 05 Sie 2008, 12:28
    0

    Re: auto za około 4 tyś

    18 Sie 2008, 22:50

    Taczer90 napisał(a):Mialem CC 1.1 i jest to strasznie dynamiczne auto, naprawde goscie w "stuningowanych" golfach albo innych podobnych moga tylko patrzeć z niedowierzaniem jak ich CC wyprzedza, prowadzi się tez bardzo dobrze i jak na taka dynamike to spalanie jest takze niewielkie.


    Masa - osiągi

    Masa samochodu gotowego do jazdy (kg): 735 (750 z klimatyzacją)
    Zbiornik paliwa (l): 35
    Prędkość max (km/h): 150
    Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 13,8

    Jak widać, pojęcie "strasznie dynamiczne" jest względne... Aczkolwiek po przesiadce z malucha, w tej budzie obsranie będzie.
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5038
    Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW
    0

    Re: auto za około 4 tyś

    18 Sie 2008, 23:47

    ale mi ciebie zal :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


    nie czaisz o co w tym wszystkim chodzi no ale spoko nie musisz patrz sobie na tabelki patrz :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



    do roznych predkosci ponizej setki tez rozne auta roznie przyspieszaja i smiesznie jest jak te lyse lby w marnych golfinach maja duuzo grosze starty ze swiatel niz tico :wink:
    liczy sie prawda, a nie plotki i stereotypy
    Manfred
    Aktywny
     
    Posty: 391
    Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23
    0

    Re: auto za około 4 tyś

    19 Sie 2008, 08:34

    No jeżeli sprawia Ci satysfakcję, że odjedziesz na światłach golfowi 1.3 na lpg to faktycznie - czyste szaleństwo. Nawet jak mocniejszym furom na samym starcie ciut odjedziesz, bo takie pudełko waży z 700kg to i tak po 10 metrach już będą Cię nadganiały, a w trasie to w ogóle kupę zrobisz.

    Tak w ogóle to samochody typu sc/cc/tico są dla kurdupli <170 <70kg, jak mam się walić drzwiami za każdym razem po wejściu albo haczyć nogami o kierownicę i zabić się przy 30km/h to ja podziękuję.
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5038
    Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW
    0

    Re: auto za około 4 tyś

    19 Sie 2008, 11:05

    polskie forum -.-'
    Offtopic i wyzywanie się...

    Nie ma samochodu do 4000 którym spokojnie można jeździć 120 po polskich drogach, są za to tanie w eksploatacji.

    Polecam ci z czystym sercem matiza... 3 gwiazdki w euro NCAP, bardzo trwały, leciutki (więc dynamiczny i oszczędny). Uważaj tylko na zapłon.

    z większych aut może escort?
    Pali więcej, jest dość pojemny dynamika podobna do matiza...
    W Niemczech możesz nawet kolor sobie wybrać...
    zupazkota
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 219
    Rejestracja: 19 Sie 2008, 10:32
    Miejscowość: GOP
    0

    Re: auto za około 4 tyś

    19 Sie 2008, 11:18

    wyzywanie to tu jeszcze nie ma ale ot jak w morde dal :lol:


    sa takie auta sa :wink:

    nie wmawial nikomu ze matiz jest ekonomiczny i trwaly - lubie male samochody baa nawet matiza ale z tym co napisales sie nie moge zgodzic jesli chodzi o tico to tak jest ale matiz juz nie byl tak trwaly mechanicznie - silnik ....

    i jeszcze jedno wydaje mi sie ze escort nawet 1,3 bedzie troche lepiej jechal niz matiz co do tych osiagow
    liczy sie prawda, a nie plotki i stereotypy
    Manfred
    Aktywny
     
    Posty: 391
    Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23
    0

    Re: auto za około 4 tyś

    19 Sie 2008, 11:47

    Matiz ma problemy z silnikiem, owszem.
    Ale na pewno nie większe niż seaty czy polo, a nowy (uzywany :D) silnik łykniesz za 2 stówki... Do seata nowy silnik jest przynajmniej dwa razy droższy.
    Jeździłem escortem 1400 kombi z gazem i uwierz, że matizy mnie robiły jak chciały...
    zupazkota
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 219
    Rejestracja: 19 Sie 2008, 10:32
    Miejscowość: GOP
    0
     
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Subaru Impreza STI