Prawdopodobnie wszystko zaczęło się od pęknięcia w tylnej, prawej lampie mojej Avensis. Całkiem przypadkowo grzebiąc w bagażniku zauważyłem wilgotną podłogę. Krok po kroku zacząłem wyciągać wszystkie boczne obicia i matę podłogową bagażnika.
Moim oczom ukazało się kilku litrowe jezioro we wnęce na koło zapasowe oraz lewarek. Wszystko byłoby dobrze gdyby woda nie stała tam prawdopodobnie przez długi czas. POJAWIŁA SIĘ KOROZJA. Zaatakowała również element wewnętrznego nadkola. Prawdopodobnie przyczyną było nasiąknięcie tłumiącego obicia.
PROSZĘ WAS O POMOC I PORADĘ! Jest to moje 1 auto. Kupiliśmy je wraz z narzeczoną w naprawdę świetnym stanie. Coś takiego spowodowało, że nie mogę spać po nocach zastanawiając się jak z tego wybrnąć? Na elemencie nadkola zeskrobałem rdzę i była na tyle głęboka, że powstał otwór. Wewnątrz jest jakaś masa tłumiąca. Pod nią druga warstwa blachy, wg zdrowa - dalej nie przeszło.
Podpowiedzcie czy trzeba będzie wycinać zarażone elementy gdyż korozja widoczna jest np. na podwoziu pod bagażnikiem (patrz fotografie). Nie wiem co robić, załamuję ręce...
Kto w Warszawie mógłby mi pomóc za rozsądne pieniądze?
Mitsubishi i-MiEV najlepszym ekologicznym pojazdem Model i-MiEV, oferowany przez Mitsubishi Motors Australia Limited (MMAL), został ogłoszony przez magazyn Green Lifestyle najlepszym ekologicznym pojazdem na rynku w Australii. Ten w pełni elektryczny model wywalczył najwyższe ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.