BMW do 15 tysięcy złotych

26 Lut 2019, 17:49

Witam, do końca marca planuję kupić auto, padło na BMW.

Szukam jakiegoś sedana z manualną skrzynią biegów.
Mam do wydania max 15k i nie chcę przekraczać tego budżetu.
Interesują mnie auta z możliwie najlepszym wyposażeniem w tej cenie.

Jakich modeli z jakimi silnikami szukać, co mogę wyrwać dobrego ?

Post się dodał nie tam, gdzie powinien. Może jakiś moderator przenieść go we właściwe miejsce?
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

26 Lut 2019, 19:40

W tym budzecie to ja widzę najrozsądniej e39, silniki z r6 wszystkie są git więc bierz to co Ci odpowiada. Za 15k znajdziesz już fajną sztukę

Ps. Temat przeniosłem
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16134
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Lut 2019, 20:39

Dzięki za przeniesienie.

A co myślisz o E46 w tej cenie?
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

26 Lut 2019, 21:10

ogólnie też dobre auto ale auto bardzo poszukiwane co za tym idzie baaaardzo dużo szrotu na rynku który bedzie skarbonką a e39 kupują bardziej poważni ludzie ( teoretycznie) więc też jest inne podejście do takiego auta.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16134
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Lut 2019, 21:19

Do tego e46 to jednak niższy segment więc wyposażenie w większości egzemplarzy będzie słabsze niż randomowego e39.
Można szukać 330 ale budżet na dobrze utrzymany egzemplarz może być mały bo trzymają cenę jakby były ze złota.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

27 Lut 2019, 14:20

Dzięki, więc pada na E39. Jaki najlepszy silnik diesla znajdę w tej cenie?
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
    Rajdowy hat-trick Toyoty
    25 sierpnia 2019 r. trzy załogi zespołu Toyota Gazoo Racing zajęły całe podium ADAC Rally Deutschland. Przy okazji przypomnijmy inne, potrójne zwycięstwa Toyoty, które wydarzyły niegdyś się w Afryce. Hat-trick. ...

27 Lut 2019, 15:45

Pytanie zbędne bo wiadomo ze 3.0 ale ja bardziej polecam benzynowe r6, dorwiesz coś z gazem i eksploatacja wyjdzie dużo taniej bo zaoszczedzisz na paliwku
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16134
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Lut 2019, 15:56

No właśnie 3.0 miałem głównie na myśli, ale nie wiedziałem czy dorwę zadbaną sztukę w tej cenie. O benzynie nie myślałem. Dużo taniej wyjdzie 528i niż 3.0d? Czy może 525i? I jak to wygląda z porównaniem osiągów, typowymi usterkami i ogólnej estetyce pracy ?
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

27 Lut 2019, 16:15

Jeżeli miałbyś pewna sztukę diesla to na pewno wyjdzie lepiej bo moc i elastyka tego silnika to bajka no ale jak trafisz na sztukę ktora akurat u Ciebie sie sypnie kilkoma usterkami to mozna sie zniesmaczyc a wiadomo ze te silniki maja 500+ w większości, samemu silnikowi to nie groźne ale osprzęt juz obsiada. W benzolinie nie ma co sie sknocic to sa tak trwale jednostki ze obsługę kończysz na świecach wymianie oleju, czasami sypnie sie termostat lub rozszczelni sie zbiorniczek płynu chlodniczego ale czego to oczekiwać to juz pełnolatki
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16134
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Lut 2019, 16:24

A co do silnika w benzynie, 525i czy 528i lepiej?
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

27 Lut 2019, 16:37

Ja bym szukal 528i bo to stara pancerna konsteukcja na m52. Jesli 525i to wersja 170km bo tez jest m52. Nastepca na m54 ma 192km, ogolnie tez nie jest to zla konstrukcja (przynajmniej w porownaniu z dzisiejszymi) ale potrafi chlapnac oleju i ma wiecej potencjalnych problemow niz m52.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

27 Lut 2019, 16:40

Duży90 ma rację tylko jest jedno ale 528 to tylko przedlift
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16134
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Lut 2019, 16:52

W poliftach nie były produkowane czy jakiś inny powód?

To lepiej szukać 528i w przedlifcie czy 525i w polifcie?
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

27 Lut 2019, 16:56

Dokladnie, w poliftach nie byly produkowane. Tylko do 2000 roku byly 528i.
Jak znajdziesz fajne i niezajechane 525i z polifta to tez moze byc. Kluczem tylko znalezc w dobrym stanie. W takim okolo 20letnim aucie przede wszystkim stanem nalezy sie kierowac, bo rownie dobrze mozna znalezc zajechane 528i.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

27 Lut 2019, 17:51

Czyli wychodzi na to, że wersja po lifcie z silnikiem 525i lub 530d lub przed liftem 528i. Chyba bardziej skupię się na 3.0d bo wolę mocniejszy silnik, a z drugiej strony bardziej ciągnie mnie to polifta.

Dzięki za pomoc Panowie.
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam