BMW do 15 tysięcy złotych

28 Lut 2019, 22:29

Kao napisał(a):150 koni spokojnie wystarczy do normalnego użytkowania


Jasne, ale mam wrażenie że auta premium kupuje się też dla mocniejszego silnika. Bo ze słabą benzyną pod maską to auto mało czym się różni od nie-premium z tego okresu, tym bardziej że w najsłabszych wersjach zazwyczaj też jest najsłabsze wyposażenie.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

28 Lut 2019, 22:38

I widzisz tu górują niemcy nad resztą, każde auto ze ''świętej trójcy'' można sobie w salonie dowolnie konfigurować możesz wziąć najsłabszy silnik do najlepszego wyposażenia i odwrotnie, skoro ktoś kupował 2.0 to widocznie mu tyle wystarczało, ja osobiście miałem 2 szt 2.0 i wiesz co? seria 5 dla mnie emanuje spokojem, nie mam ochoty jej dusić z pod świateł ( bo też nie ma czym) a raczej rozpędzić się na autostradzie te 160 i sobie lecieć, poza tym nie ma co przesadzać z tym brakiem mocy, każdy bierze to co pasuje do jego oczekiwań i nie powiniśmy tego negować. Poza tym 2.0 jest najbardziej ekonomiczne i da sie osiągnąć naprawde fajne spalanie ale to wymaga wprawy
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16253
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Lut 2019, 22:55

Kao napisał(a):-bardziej komfortowe
-lepiej wyciszone
-wykonane z lepszych materiałów
-trwalsze
myślę że więcej nie potrzeba a RWD nie miałem nawet na myśli

Co do znaczka to ciekawi mnie czemu Ty masz taki wstręt?
zauważyłem, że bardzo generalizujesz tą kwestię, tzn "BMW rulez" i chu..steczki. Jest to krzywdzące podejście, bo przez takie rady można zrobić komuś krzywdę.

to tak, jakbym ja generalizował, że autor tematu jest bardzo krótko obcięty, lubi odzież sportową i musi mieć za wszelką cenę śmigło na masce (choć to ostatnie... :unsure:

Mój wstręt wynika raczej z grupy docelowej oraz pimpowana e90, które wg mnie jest strasznie tandetne :ok: bo takie e32 czy e38 to chętnie bym przytulił
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14095
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

28 Lut 2019, 23:06

Więc chętnie posłucham ( autor pewnie też) co możesz zarzucić e39? bo ''nie lubie BMek bo e90 jest tandetą'' to tak jak by powiedzieć że wszystkie VW się nie psują bo 1.9 był niezniszczalny albo wszystkie renówki to g...o bo laguna i mówisz że ja generalizuje? kwestie e39 mogę w teorii tu rozpisywać, niestety z praktyki nie mogę bo nie miałem okazji.... poprostu mi się nie psuły więc przy żadnej nie kopałem.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16253
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Mar 2019, 08:18

No nie powiem, ciekawa dyskusja.

A jeszcze jedno pytanie. Dam radę potem w niej założyć całkowity zewnętrzny i wewnętrzny M Pakiet? Bo planuję w miarę możliwości finansowych po kolei dokładać.
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

01 Mar 2019, 08:51

Zderzak przód zamiennik ok 800 zł kpl, tył 1200 ale uwaga bo gdzieś lekko uderzysz i rozpada się jak puzzle, oryginały M to kosmiczne ceny. Jakbyś miał zrobic na ori to na sam pakiet wydasz prawie tyle co dałeś za auto. Ogólnie wszystko dostępne mozesz sobie popatrzeć na netach
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16253
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyścigowa Toyota GT86 po modyfikacjach w Polsce
    Toyota GT86, sportowe coupe z Japonii, jest świetną bazą do budowy wyczynowych aut na rajdy i wyścigi. Sportowe ramię Toyoty w Europie, Toyota Motorsport GmbH, opracowało na jej podstawie profesjonalne wersje wyścigowe i ...

01 Mar 2019, 08:54

O zderzakach czytałem. Bardziej interesuje mnie co z resztą elementów. Czy dam radę je zamontować bez większych przeróbek.
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

01 Mar 2019, 09:29

Nie ma nic na stałe, wszystko ma jakieś procedury montażu
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16253
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Mar 2019, 22:15

Jakby ktoś czytający temat miał jakiegoś znajomego albo info, że ktoś ma do sprzedania E39 3.0d w automacie, sedan po lifcie w jak najlepszym stanie technicznym z dobrym wyposażeniem to niech da info. +/-200km od Gdańska. Jak coś wartego uwagi to nawet 300. Nie chciałbym jechać daleko żeby się nie okazało, że szrot. Budżet Max 15k.
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

05 Mar 2019, 09:08

paweeelooo napisał(a): E39 3.0d w automacie, sedan po lifcie w jak najlepszym stanie technicznym z dobrym wyposażeniem to niech da info. +/-200km od Gdańska. Jak coś wartego uwagi to nawet 300


Ja wiem że teraz się Ci wydaje iż e39 3,0d jest złotym środkiem pt. tanio, szybko a części łatwo dostępne ale... jak już zaczniesz zgłębiać poszukiwania auta którego grupa docelowa jest jaka jest to Twoje założenia co do odległości poszukiwań będą mocno do zweryfikowania.
Żeby to zrozumieć to musisz zacząć serwisować to auto bo wtedy dopiero zobaczysz co to znaczy trzymać w ryzach technicznych starego dużego diesla premium i w zanadrzu głowy mieć jego wartość.
Więc lepiej wytypuj sobie kilka opcji silnikowych i zwiększ parametr odległości poszukiwań bo może być kiepsko.

Pisać możemy wszystko ale ekonomii nie oszukasz więc jeżeli coś jest w cenie 15k przy tym roczniku i ewentualnych kosztach to ... oczy trzeba mieć dookoła głowy :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10404
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Mar 2019, 10:51

Wiem o co chodzi. Co do silników to typowałem kilka, mam znajomych co jeżdżą/jeździli e39 i wiem mniej więcej co i jak dlatego ostatecznie padło na 3.0d. Co do odległości to też, że tak powiem do uzgodnienia. Nie spieszy mi się, ale szukam powoli i badam rynek.


EDIT. Jednak spieszy. Mechanik dzwonił, że w obecnym aucie silnik złom :/
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

05 Mar 2019, 14:59

Jakieś opinie o tym?

1. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

2. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - tu niby handlarz, ale może coś?
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam

05 Mar 2019, 15:22

Zdecydowanie ten pierwszy od prywatnego wlasciciela bardziej do mnie przemawia. Mozesz podjechac obejrzec.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

05 Mar 2019, 21:22

Wizualnie dużo lepiej wygląda ta od handlarza no i lepiej wyposażona, przy jednej i drugiej trzeba być bardzo ostrożnym, według mnie auta w takim wieku należy sprawdzać wizualnie a nie interesować się tą która wygląda lepiej na foto.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16253
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

06 Mar 2019, 00:12

Kurde, kicha trochę. Dzisiaj się dowiedziałem od mechanika, że silnik w moim aucie to trup i trochę samochód potrzebny, ale nic nie ma :/
paweeelooo
Początkujący
 
Posty: 102
Zdjęcia: 1
Auto: Nie mam