Bmw e32

Re: Bmw e32

17 Mar 2011, 14:24

emilo222 napisał(a):a nie ze wroce z pracy do domu i patrzec w telewizor

a patrzec na auto ktore nie odpala to lepsza rozrywka? czy czerpiesz przyjemnosc z dotykania wypierdzianej tapicerki, wąchania smrodu stęchlizny w srodu(sorry ale za taka kase wlasnie to otrzymujesz).
jak lubisz sobie autem poszalec to CC sporting i na KJS moze. a i tak Ci braknie $
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Rejestracja: 11 Kwi 2009, 21:31
Miejscowość: ZZZZ

Re: Bmw e32

17 Mar 2011, 14:37

tak lansuje sie wtedy bardzo
pisałem tu na forum passat3 jak kupywałem było ok a potem nie odpalał kwestia świec a ogrzewanie no coż nagrzewnica a z bmka to była ruletka kupiłem w ciemno tam były co do czego zawory wypalone od Lpg ale nie tak to jest a tanie samochody naprawde sa nieraz za 5 tys znajdziesz lepsze auto niż za 7tys tego samego modelu
Papież? A ile on ma dywizji?

J. Stalin
emilo222
Aktywny
 
Posty: 395
Rejestracja: 25 Lip 2010, 11:53
Miejscowość: kuj-pom inowrocław

Re: bmw e32

17 Mar 2011, 15:24

Przeciętne E32 na allegro wymaga wkładu finansowego od 5 do 10 tys złotych. Tak gwoli przypomnienia. Jak poszukasz wśród najtańszych to raczej będzie to bliżej tej górnej wartości, no i jest też szansa na tzw. auto nie do odratowania (mocno wypadkowe, zgnite, szpachlowane itp.). Jak ma być BMW to jedynie E36 bym tu widział za 4tys zł, ew E30 316i, jak chcesz się wyróżniać.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5038
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: Bmw e32

17 Mar 2011, 15:32

Kadet cabrio szału nie robi a Polonez po tuningu robi?Chłopie widze że chcesz mieć auto typowo lanserskie za jak najmniejszą kase a tak sie nie da.Chcesz kup sobie Golfa III,znam jeden przypadek w którym zostały ściemnione lampy,wrzucone fajne alu i autko dobrze sie prezentuje.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34292
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Bmw e32

17 Mar 2011, 15:55

Skoro szukasz zajęcia po pracy to kup za te pieniądze rower.
Za 4tys. zł można już kupić naprawdę przyzwoity sprzęt do jazdy rekreacyjnej.
Dostajesz nówkę, dobrą jakość i niskie koszty eksploatacji.
Piszę zupełnie serio.
Poza tym może dać Ci naprawdę dużo frajdy z jazdy a wyróżnić też się pewnie pomoże.
Po co Ci tyle aut? nie lepiej je posprzedawać i kupić sobie jedno ale porządne?
Jeśli ma być tanie i się wyróżniać to może jakiś stary amerykanin?
[link wygasł]
albo stara Alfa
[link wygasł]
albo Saab lub Volvo
[link wygasł]
[link wygasł]
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Bmw e32

17 Mar 2011, 16:17

barol91 napisał(a):Chcesz kup sobie Golfa III,znam jeden przypadek w którym zostały ściemnione lampy,wrzucone fajne alu i autko dobrze sie prezentuje.



Ja też znam taki przypadek, alu 17", opony niski profil, szyby ciemne, wydech rynna, światła ledowe z przodu, neon pod spód i w miesiąc dowód zabrany.
A tak poza tym to szczerze mówiąc nie wiem co Ci doradzić, jeśli miało by to być coś co jeszcze pojedzie kawałek to może Omega?
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2202
Rejestracja: 21 Sty 2010, 19:20
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyróżnienie w plebiscycie Wyróżnienie w plebiscycie "Auto Lider" dla Audi S7
    Audi S7 zdobyło wyróżnienie w plebiscycie Auto Lider, który jest organizowanych w Polsce przez redakcję tygodnika Motor i miesięcznika Auto Świat. To sportowe z coupe zwyciężyło głosami czytelników i ...
    Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE  o mocy 111 KM Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE o mocy 111 KM
    Nowa Toyota Yaris napędzana jest między innymi produkowanym w Polsce silnikiem benzynowym o pojemności 1,5 l i mocy 111 KM. Motor jest o 10 proc. mocniejszy od silnika 1,33 z poprzedniej wersji modelu. Dzięki temu samochód ...

  • Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 16:19

    piszecie ze takie auta sa drosze ale czy ja chce igłe ?ma sie trzymac kupy i tyle nie bede miał go 20 lat
    1 a lepszy niechce kupywac drogiego auta bo ceny idą szybko w dół i jak gdzieś przydzwonie to będe płakał
    o amerykańcach myślałem (lumina) reszty aut sie boje bo jak bede chciał sprzedać to kto mi kupi a amatorów brak .
    kadet cabrio mi sie nie widzi cabrio fajna sprawa ale nie w kadziu zreszta cabrio miałem juz kilka najlepszy był peugot 405 kombi własnej roboty długo nie pojezdził ale był
    Papież? A ile on ma dywizji?

    J. Stalin
    emilo222
    Aktywny
     
    Posty: 395
    Rejestracja: 25 Lip 2010, 11:53
    Miejscowość: kuj-pom inowrocław

    Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 18:19

    [link wygasł] :lol:
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 18:26

    Jogi4x4 napisał(a):http://allegro.pl/vw-golf-gt-tuning-i1511961598.html :lol:

    już go dziś oglądałem ^^
    ale golfiny są oklepane do oporu ich jeżdzi
    Papież? A ile on ma dywizji?

    J. Stalin
    emilo222
    Aktywny
     
    Posty: 395
    Rejestracja: 25 Lip 2010, 11:53
    Miejscowość: kuj-pom inowrocław

    Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 18:48

    Nissan 100nx
    [link wygasł]
    Nissan Sunny
    [link wygasł]

    Ewentualnie zadbana mazda 323BG
    [link wygasł]
    Lub mniej zadbana eFka ;)
    [link wygasł]
    Ostatnio edytowany przez Libre 17 Mar 2011, 19:12, edytowano w sumie 2 razy
    Libre
    Aktywny
     
    Posty: 336
    Rejestracja: 28 Cze 2010, 11:17
    Miejscowość: Sosnowiec
    Auto: Seat Ibiza

    Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 19:03

    stasiowski121 ja nie mówie o jakieś typowej wsi tylko dość fajnym tuningu który można czasami przeprowadzić w GIII.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34292
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 21:30

    [link wygasł]
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 22:18

    A ja wam pokaże i tak lepszy motyw :mrgreen:
    [link wygasł]
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34292
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 22:55

    Jogi4x4 napisał(a):http://otomoto.pl/suzuki-swift-gti-C17960797.html
    [link wygasł]
    [link wygasł]

    Ewentualnie jeśli znaczek Suzuki jest dla kogoś zbyt plebejski.
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    4x4 :)
    Libre
    Aktywny
     
    Posty: 336
    Rejestracja: 28 Cze 2010, 11:17
    Miejscowość: Sosnowiec
    Auto: Seat Ibiza

    Re: Bmw e32

    17 Mar 2011, 23:39

    barol fajna zabawka no ale ciekawe za ile do oddania machina :mrgreen: no i kawalek drogi jest po niego no i trzeba lawetke
    Papież? A ile on ma dywizji?

    J. Stalin
    emilo222
    Aktywny
     
    Posty: 395
    Rejestracja: 25 Lip 2010, 11:53
    Miejscowość: kuj-pom inowrocław
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Monster Truck Rock Star, 11
      GTP Light