
niedawno założyłem na forum temat odnośnie poszukiwania Lexusa IS 200/300 lub Lexusa GS300.
Dzisiaj miałem okazję przejechać się Lexusem IS200 oraz GS300. Silnik o pojemności 3 litrów i nowsza skrzynia robią znacznie lepsze wrażenie, więc odpuściłem sobie model IS200. Niestety, IS300 w Polsce praktycznie nie ma, podaż na mobile.de jest słaba. GS'ów 300 jest kilka, niestety roczniki starsze niż 2000 i z przebiegami ponad 250 tysięcy kilometrów. Na nowszą generację GS mnie niestety nie stać, absolutne maximum jakie mogę wydać to 35 tysięcy złotych.
Z powodu słabej podaży Lexusów zainteresowałem się modelami E60 i E90 marki BMW, wyłącznie z silnikami benzynowymi. Interesują mnie modele starsze, z silnikami mniej awaryjnymi, o wtrysku pośrednim.
Niestety, podobnie jak w wypadku Lexusa, otomoto pokazuje mi wyniki dla BMW e60 do 40k z silnikiem benzynowym z Polski: ZERO
W związku z tym mam kilka pytań:
- bardzo boję się kupna auta z Niemiec, z powodu możliwej powypadkowej przeszłości. Jak wygląda pod tym względem oferta BMW Premium Selection?
- czy warto szukać E60/E90 blisko naszej granicy na portalu mobile.de?
- jak wyglądają koszta eksploatacji i obsługi E90 na tle Lexusa IS300 oraz E60 na tle GS300? Jak koszta e60 vs e90?
- jak sprawują się automaty w BMW? Automaty w Lexusach mają opinię niezawodnych
W grę wchodzą silniki R4 i R6 z wtryskiem pośrednim, może być LPG, nadwozie sedan,
DLA ADMINA: przepraszam za zakładania tematów o samochodach w różnych przedziałach cenowych. Po dłuższych przemyśleniach uznałem, że raz się żyje i zamiast dziadować na Renault Fluence 1.6, powinienem spełnić swoje motoryzacyjne marzenie o porządnym aucie z RWD i mocy minimum 150 KM. Za bałagan przepraszam!
Pozdrawiam i liczę na Wasz wkład w dyskusję

Pozdrawiam,
Kamil