BMW e90 328i z rynku USA

20 Kwi 2023, 12:02

Tylko ta "kosiarka" zapewnia podobne osiągi, za to duże niższe koszty utrzymania :)
poza tym Type R ma masę ok 1260 kg a to BMW ponad 1500
Edquar
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 226
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007

20 Kwi 2023, 12:10

Ale jazda samochodem nie polega na ciągłym ciśnięciu 0-100

BTW to propozycji jeszcze Focus st
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2430
Przebieg/rok: >50tys. km

20 Kwi 2023, 12:10

Tylko autor chciał RWD z dużym silnikiem, a nie hot hatcha. To nie jest bezpośrednia konkurencja, tak samo jak Laguna czy Megane. Zupełnie inna charakterystyka.

Do tego chciał LPG.

Tak naprawdę sporego wyboru nie ma, albo akceptuje koszty, albo zmienia obiekt żądań.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

20 Kwi 2023, 12:15

Nigdzie nie napisał, że ma być rwd i duży silnik
Ma być 200ps i lpg
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2430
Przebieg/rok: >50tys. km

20 Kwi 2023, 12:17

To zostaje BMW i po sprawie.
Te pozostałe auta w propozycjach mają się nijak bo mówimy o niskich kosztach a nie 15 letnie turbo.
Edquar
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 226
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007

20 Kwi 2023, 12:31

Edquar napisał(a):Tylko ta "kosiarka" zapewnia podobne osiągi, za to duże niższe koszty utrzymania
poza tym Type R ma masę ok 1260 kg a to BMW ponad 1500


Nie obraź się :wink: ale kolejny raz coś strzelisz a potem się tego zawzięcie trzymasz.

Miarą przydatności auta do danych warunków jazdy nie jest tylko moc albo tylko czas 0-100 jest to XXX cech z których wybranie jednej nic nie da.

TypeR typowa zabawka do łojenia że świateł + robienia max ostrych winkli i ewentualnych pojeżdżawekbna torze. To wygodnej jazdy nie nadaje się.

Edquar napisał(a):zostaje BMW i po sprawie.
Te pozostałe auta w propozycjach mają się nijak bo mówimy o niskich kosztach a nie 15 letnie turbo.


Chłopie odpuść.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10362
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Kwi 2023, 12:46

I to pisze osoba która wcześniej daje propozycje na zrobienie 300 koni w przednionapędowej Megane 180 konnej :D
I rzeczywiście te 200 tys przebiegu w każdym niemal egzemplarzu w ogłoszeniach to na światłach w wyścigach zrobione :mrgreen:

Autor chce 200 koni i lpg taniego w utrzymaniu, a nie turbo 400 koni czy lymuzyny na trasy, więc trzymajmy się tematu i potrzeb autora
Edquar
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 226
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007

20 Kwi 2023, 13:09

Edquar napisał(a):pisze osoba która wcześniej daje propozycje na zrobienie 300 koni w przednionapędowej Megane 180 konnej
I rzeczywiście te 200 tys przebiegu w każdym niemal egzemplarzu w ogłoszeniach to na światłach w wyścigach zrobione

Autor chce 200 koni i lpg taniego w utrzymaniu, a nie turbo 400 koni czy lymuzyny na trasy, więc trzymajmy się tematu i potrzeb autora


I po co pisać głupoty ? :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10362
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Kwi 2023, 13:43

Tylko jak już tak dyskutujemy to warto wiedzieć że turbo a turbo to różnica, w Lagunie poniżej 3k obrotów niewiele się dzieje, tce już bardziej ale też jedzie powyżej 2k
Także nie każde turbo ma wyśmienity super dół.

Mam wrażenie że co niektórzy mają zasadę że cokolwiek co ma turbo ma super elastyczność a to nie prawda.
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 681
Prawo jazdy: 09 10 2010
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Opel
Paliwo: Benzyna

20 Kwi 2023, 14:58

Panowie a jakieś 3.7 V6 amerykańskie? Ford,dodge, chrysler? Drogie to w utrzymaniu?
kisiu333
Początkujący
 
Posty: 50

20 Kwi 2023, 21:25

kisiu333 napisał(a):Panowie a jakieś 3.7 V6 amerykańskie? Ford,dodge, chrysler? Drogie to w utrzymaniu?

Nie, nie drogie to :mrgreen:

Ciągnie Cię do USA ale musisz się zastanowić w którą stronę idziesz. Ogólnie przy opcjach sprawdzonych i prostych dużo problemów nie ma ale te auta są trochę inne i trzeba to zaakceptować. Można pogadać ale już po decyzji auto/model.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10362
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

21 Kwi 2023, 06:20

A jakie są sprawdzone opcje? Co najbardziej polecasz? i co to znaczy , że te auta są trochę inne?
kisiu333
Początkujący
 
Posty: 50

21 Kwi 2023, 06:44

kisiu333 napisał(a):jakie są sprawdzone opcje? Co najbardziej polecasz? i co to znaczy , że te auta są trochę inne?


Dam Ci prosty przykład silnik 3,7 możesz mieć w mustangu który był robiony na eu (nie w tej opcji silnikowej ale był) ale też możesz mieć w jakimś wynalazku który znamy tylko z plakatu.

Kolejny przykład masz corvette c6 wersja zwykła Ls2/3 wizualnie prawie to samo co ls7. Z zewnątrz różnica jest w szerokości błotników technicznie podobnie ale konstrukcyjnie skrajnie co innego a potem masz przejście z c6 na C7 i jeden rok dwa różne auta gdzie poziom skomplikowania C7 jest X2 i ceny serwisu +50%.

Dlatego potrzebne są szczegóły.

Osobiście jak nie masz doświadczenia z amerykańcami i nie chcesz pickupa trzymałbym się opcji które wyjeżdżały na EU.

Np. Chrysler 300c V6/v8, Fiat/dodge jurney 3,6 itd.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10362
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe