Witam, chciałbym opisać jaki wielki błąd popełniłem nie słuchając kolegów z forum odnośnie tego że nie warto kupić tego modelu.
Jest to model z silnikiem N46B20 2.0 150KM. Wyposażenie w tym modelu jest na bardzo dobrym poziomie wg mnie ponieważ jest tam:
-> automat
-> skóra, podgrzewane fotele przednie
-> iDrive*
-> klimatyzacja drustrefowa
-> czujniki parkowania
To ile pieniędzy wsadziłem w ten samochód do jest nieporozumienie.
Kupiłem samochód 2 lata temu i od tego momentu zaczęła się historia z mechanikami ponieważ jak jedną rzecz naprawiłem to powiedziałem sobie ze jak jeszcze coś będzie to naprawie i na pewno będzie dalej służyć... no i służy dalej i świetnie się nim jeździ ale cały czas teraz jakaś mała pierdoła dochodzi żeby ją naprawić.
Może ja wymienię po kolei co zrobiłem w tym aucie i ile wydałem na to:
1. Uszczelniacze zaworowe, rozrząd + pakiet startowy + 1400+1200+1300
2. Czujnik ABS - 400
3. KATALIZATORY i SONDY - 7000
4. całe rurki które prowadzą płyn chłodniczy - 900 zł OEM
5. rolki od alternatora i paski jakieś - 500 zł
6. wymiana oleju w skrzyni automatycznej - ok. 1000 zł
7. mechanizm szyby prawy tył - 450 zł + dzisiaj zepsuła się tył lewa str.
A ten pierwszy punkt to robiłem na 3 razy. Ogólnie samochód zrobiony to mogę sprzedawać
Jedyny problem jest taki że nadal i tak pojawiają się błędy od tylnych sond(29F4 i 29F5) ale jest to nadal na gwarancji i mam jeszcze inne w domu co z aliexpress przyszły nie dawno.
Nie bierze już oleju a na początku to była tragedia. Mogę odpowiadać na pytania odnośnie tego modelu bo przeczytałem całe fora jak coś się działo z tym samochodem.
Mam zamiar sprzedać ten samochód. Po ile taki model mogę sprzedać?
No i będę szukał czegoś co nie będzie lubiło mechaników tak bardzo.